Het me tijdens het schoonmaken

in mn heup is geschoten? Pfffffff ik was even de wc aan het schoonmaken, (Woensdag ochtend) en opeens schiet er een pijnscheut in mn heup, wat later doortrok naar mn onderrug en mn rechterbeen.

Tja met 2 kids thuis, kun je niet anders dan doorgaan dus dat heb ik gedaan.
Maar savonds trok ik het niet meer, dat ik Vrijdag naar de dokter ben gegaan, en heb medicijnen gekregen die hun werking niet doen helaas.
Met 2dagen (gisteren dus) moest het minder worden, maar helaas… Het ene moment kan ik alles weer, maar t andere moment kan ik Joël nog niet in bed leggen, laat staan tillen.
Als het morgen nog niet over is, ga ik weer terug naar de dokter want pijnloos is het niet.

En ik ben nog maar 23!!!

Wat een rot pijn kan het zijn zeg, in je onderrug en heup!

Liefs, Melanie

gassie wat vervelend voor je, dat kun je idd echt niet hebben, zeker niet met 2 kids.

Heb dit wel eens met mijn rug gehad, kratje uit de auto tillen met boodschappen.
Kon ook niks meer,… en dan voel je je behoorlijk sh**
kun je niet iets van fysio krijgen of zo,
wens je heel veel succes

gr. mama van 2 kids

Balen zeg! Ik heb regelmatig rugklachten, ook zo irritant. Maar heeft dit niets te maken met je bekken?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@Mriek: Ik heb geen idee of het iets te maken heeft met mijn bekken.
@Mama van 2kids: Fysio therapie word helaas niet vergoedt door mijn zorgverzekering, heb n.l alleen het basispakket.

Liefs, Melanie

ik wist dat helemaal niet, balen zeg!
is het niet een optie om dan een aanvullende verzekering te nemen?

balen dacht dat je bij basis 9 behandelingen vergoed kreeg, maar weet ik niet zeker.

ow net even op gezocht en zit sinds 2011 indd niet meer in het basispakket pas vanaf 12 behandelingen. Nu ben ik wel aanvullend vezrekerd dus heb er gelukkig geen last van.
Liefs Michelle

Gewijzigd door - miremady op 05 Sep 2011 08:51:33

Gewijzigd door - miremady op 05 Sep 2011 08:54:45

Bij mijne is het zo dat je juist de eerste 9 behandelingen moet betalen! Helaas…

En de optie om een aanvullende verzekering te nemen is er niet, ik gebruik inprincipe nooit iets, heb ook nooit iets (op nu na dan), en ik betaal voor aanvullend 1 al 15 euro ofzo… dus dan kom ik helemaal op bijna 150 euro in de maand.
Dat is me toch echt te duur.

Onze zorgverzekeringen bij elkaar, is net zo duur als onze huur (met aftrek huur-toeslag) hahahaha

Liefs, Melanie

Vervelend hè Michelle… altijd eerst betalen… dan pas vergoedt krijgen!

Liefs, Melanie

Vervelend joh.

Hoop dat het snel over is en anders zou ik toch naar een fysio gaan. Vervelend natuurlijk dat je het dan zelf moet betalen, maar dit is ook niks.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers