Hallo allemaal.
Er zijn hier aardig wat kinderen met hoor/oor/spraakproblemen,en nu kan ik Iris er ook aan toevoegen.Grapje hoor!Maar ze is nu al voor de tweede keer gezakt voor de gehoortest op het C.B.Het is toch wel wat.Het eerste het beste examen in haar leven en ze zakt er al voor.Hihihi.Ik weet zelf zeker dat ze goed hoort hoor vandaar dat ik er zo luchtig over doe.In november krijgt ze een uitgebreidere test.
Groetjes Eljada.
P.s weet iemand wat er aan die test anders is dan aan de normale hoortest?
Het lijkt wel een epidemie
eljada
eljada
hoi.
Nou eigenlijk stelt me dat dan alweer gerust.Het zegt dus niet veel dat ze wel of niet slagen(dat zie je dus wel aan Sylvan,bedoel ik).Iris is dus 2 keer gezakt.Ze zat maar een beetje in het rond te kijken en als er dan een geluidje kwam dan verstijfde/schrok ze een beetje maar ze keek niet waar het geluid vandaan kwam.Ze kan ook echt niet 5 minuten stil zitten op schoot dus ze begint gelijk te draaien en te mopperen.Ze had een score van 0%.Met andere woorden.Niet 1 keer omgekeken waar het geluid vandaan kwam..
Groetjes Eljada.
P.s Sorry Armanda maar ik kan nog steeds niet onthouden wie nou de oudste is Sylvan of Tristen.Ik zoek een ezelsbruggetje ervoor.