Het lijkt wel een CB-rage: J is ook geweest

Cijfertjes: 14.9 kilo en 1.02 m.
Hij moest een kruisje tekenen en dat ging goed. Verder kreeg ie een oogtest en het eerste oog ging heel goed, maar bij het tweede oog had ie geen zin meer om wat te zeggen, dus nu moet ie terugkomen.

Verder had ie gisteren Sinterklaas op de psz. Daar mocht 1 ouder bij zijn en helaas geen broertjes of zusjes. Omdat G geen oppas kon vinden voor M, heeft ie Jens bij de deur afgezet (zodat M voorop de fiets kon blijven, anders wil ie niet meer mee naar huis) en heeft J het allemaal ‘alleen’ moeten doen, maar dat is heel goed gegaan. Het was zelfs zo dat toen Sinterklaas binnenkwam, J uit zichzelf een solo-uitvoering gaf van Sinterklaas Kapoentje. Wat een kereltje is het toch.

Gewijzigd door - SeeSeeEm op 24 Oct 2007 21:41:23

Hij had trouwens geen prik gehad. Misschien de volgende keer, of misschien een aparte oproep als ie 4 is. Dit was in ieder geval (volgens een aantekening op de afsprakenlijst) de laatste keer bij de arts.

wat een onzin dan zeg, waarom mag papa dan niet naar binnen, maar knap hoor van je vent dat ie zomaar alleen kapoentje zingt

groetjes Kim, mama van

en

Nou, zeker belachelijk.
Hier is het nog “erger” trouwens.
Stephan heeft vrijdag sinterklaasfeest op school en NIEMAND mag mee. Niet eens één ouder ofzo.
Kan je lachen, want Stephan is hartstikke bang voor Sinterklaas en zwarte Piet (dat is vorige week nog bevestigd, in het buurthuis).

Maar knap hoor van Jens, dat hij zo uit zichtzelf ging zingen. Helemaal alleen!
Super!

Groetjes, mamma van Stephan

morgen is het bij kaitlyn en er mogen bij mama’s papa’s opas en oma’s broers en zussen hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Nou, dat klinkt tenminste LEUK!
Ik vind het gewoon absurd dat er niemand van ons mee mag met Stephan morgen.
Jee zeg, ze zijn nog maar 3 jaar hoor!

Nou ja, iedereen in ieder geval veel plezier!

Gewijzigd door - Bieb op 02 Dec 2004 09:44:41

kaitlyn zat voor deze psz op een andere,die nu gesloten is,daar mocht je dan ff koffie drinken en dan mocht je er ook niet meer bij

ze vond het doodeng man arm meissie

ja dat snapte ik hoor carola, ik moet morgen met fie naar de psz en ik heb vandaag gevraagd mag victor mee? want ik heb geen oppas, ja natuurlijk alleen er was geen kadootje voor hem , ik zeg dat maakt hem niets uit hij is 1 jaar, dus hij mag gewoon mee

groetjes Kim, mama van

en

Ik kan me dus echt ergeren dat ouders niet meemogen als zo`n kindje dan zowiezo al bang is. En ook als je bv geen oppas hebt voor nr 2 dan kan ie toch mee lijkt mij.

Maar Jens is wel een hele knappert hoor dat ie zomaar alleesn gaat zingen voor de sint. Dat zal ie wel erg tof hebben gevonden.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Ja idd knap van Jens,
wel raar dat er geen broertjes of zusjes bij mogen zijn.

Nicky heeft het morgen op school ik mag het eerste uur er gewoon bij blijven,ik ga ook weer ff fotoos maken.

Groetjes Bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Mijn vriend zegt net nog: anders laten we hem mooi thuis hoor!
Ik baal er zelf zo vreselijk van!
SNAPPEN ze het dan niet??
Die kids zijn nog maar DRIE jaar!

En nou komt morgen dus niet alleen Stephan’s eigen (vertrouwde) klasje, maar ook alle andere kids van de psz.
Errug veel kids zijn dat bij elkaar (wil je niet weten).

En zoals bekend is Stephan dus behoorlijk bang van Sint en Piet en vind hij veel kids/mensen vaak erg overweldigend (oké, klinkt alsof hij van suiker is en nergens tegen kan, maar het IS gewoon zo…)

Ik geef een briefje aan de leidsters met het telefoonnummer van mijn ouders (dat weten mijn ouders trouwens ) en als het niet gaat en hij gaat huilen, dan sta ik erop dat ze zijn opa en oma onmiddelijk bellen.
Dan kunnen ze hem opvissen.
Sinterklaasfeest moet namelijk wel LEUK blijven (en zelf zitten we in het ziekenhuis en daar moet je mobiel uit).

Nou ja, misschien maak ik me wel drukker dan nodig is, maar ik ken Stephan alsof ik hem gemaakt heb
En ik vind het gewoon een idiote regel van die school.

Zo, da’s er ook weer uit

Gewijzigd door - Bieb op 02 Dec 2004 22:50:35