Het leed dat kiezen heet

pffff wat een drama die tanden en kiezen!
Jasper is met z’n laatste vier kiezen bezig en dat is weer goed te merken.
Dat mannetje reageert er zo enorm op, gewoonweg zielig!
Z’n poep is weer zo zuur dat het maar een paar minuten in zn luier hoeft te zitten om z’n billen vuurrood en zelfs tot bloedens toe kapot te maken, schoonmaken is dan ook een drama en meneer verzwijgt het dan ook maar al te graag dat hij gepoept heeft want hij heeft natuurlijk geen zin in die pijnlijke schoonmaak toestanden… Hij trilt er gewoon van, zo zielig dat gaat me echt door merg en been! En dan de eczeem-explosie… die hoort er natuurlijk ook bij, z’n luchtwegen die weer opspelen…gebroken nachten… het is er allemaal weer.
Gelukkig zijn er al twee door, de ander twee bijna gok ik want dat ziet er allemaal flink gespannen uit… eind in zicht, en dan hang ik echt de vlag uit!!!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik weet helemaal wat je bedoeld! Alleen hier een dreumes die alles ondergaat!
Onze dochter had ineens die laatste kiezen, zonder dat ik het ook gemerkt heb! Ons ventje daarentegen, krijgt het lees dubbel! Die ooit zo witte rompers zijn toch echt verleden tijd, want alles is zo dun, daar kan geen luier tegenop!
Om over het kwijlen maar te zwijgen! Zielig he?

Manderijn

Ja heel zielig! Hier vliegt het ook langs alle kanten de romper in… zodra ik ook maar iets van gepruttel verneem sjees ik meteen met hem naar boven in de hoop dat ik nog optijd ben maar meestal merk ik het natuurlijk pas te laat!
En dat kwijlen… dat zijn soms hele stromen, ik hang hem gewoon overdag een slab om anders blijven we aan het omkleden.
Vreemd he dat het ene kind er zo weinig en het andere er zoveel last van heeft…
Vanavond maar weer even inspectie gedaan (met de zaklamp in zn mond om het allemaal eens goed te bekijken, hihi) en er zijn nu 3 kiezen met een puntje door… nog 1 te gaan!!! Zodra ze door zijn zou het over moeten zijn toch?

Jouw mannetje ook sterkte! Is ie met (hoek)tanden of kiezen bezig?

Groetjes Carolien.

Gewijzigd door - Mama van Jasper op 20 Sep 2011 21:40:25

Ons mannetje heeft ook inderdaad overdag een slab om! Ik baal er wel eens van, want slabben blijven/zijn niet mooi Maar vooruit, we gaan er vanuit dat ook dit weer over gaat!
Ja hij is net 1, heeft 8 tanden, 4 kiezen, en begint nu inderdaad onderin met hoektandjes! Hij is zo wel erg vlot, dus als deze dan door zijn hoop ik dat ie er voorlopig ook vanaf is, dat we van die slabben af kunnen, en dat we niet alle dagen alles van boven naar onder hoefen te poetsen!

Manderijn