Het knipoogt naar me


#1

Het staat in mijn keuken, er ligt er 1 in mijn bed en het knipoogt.

Hoe is het mogelijk zeg! Nooit geweten zelfs... Hier in dit huis is iets naar me aan het knipogen. Nee het is niet Marcel (die doet dat soort dingen niet, dénkt ie niet eens aan). Het staat in de keuken en vooral... het ligt op bed!!

In de keuken is ie een stuk minder leuk om te zien, maar op bed, nou errug verleiderlijk hoor. Lekker zacht, om heel lekker tussen te liggen. En het knipoogt naar me. Al een hele week. Ieder keer als ik mijn kop om het hoekje steekt, dan knipoogt het weer naar me. Begin al bijna te blozen.

Het is prachtig weer en juist daardoor ligt het op mijn bed op mij te wachten. In de keuken ook, maar daar wil het nog weleens weg gaan, maar niet die in mijn slaapkamer. Het wordt steeds groter zelfs! Hoe is het mogelijk he. Als ik naar bed ga ´s avonds, weet ik gewoon:"Daar ligt het en het kijkt zelfs al naar me". Uiteraard houd ik niet van knipogers in mijn bed, als ik wil slapen, dus stuur het resoluut er van af. WEG JIJ! Hup. Maar het wordt iedere dag weer iets moeilijker om het er af te sturen, het wordt steeds sterker. Vooral ook groter, het kán haast niet meer weg. Het groeit door.

De hele week keek het al schalks naar me, daarna ging het lief glimlachen, toen kwamen dus de knipoogjes ("Oehoeee Moniquejeeee, kom dan...") en dat lijkt allemaal heel leuk, maar schijn bedriegt! Vanavond, ik deed de slaapkamer deur even open en ik krijg me toch een BRUL. Oei oei, het wordt al boos op me. Maar ja, het is ook zo mooi weer, ik kan me er niet toe verzetten hoor.

Nou vooruit, die in de keuken is nog niet zo boos op me, die kan tot morgen wachten, maar die op mijn bed ligt te wachten en zelfs al ligt te trillen, die moet gewoon straks nodig..............opgevouwen worden.

Ja, de was ligt er al zo lang en het is al zo´n enorme berg geworden, dat  het zelfs al leeft en dus  naar me begint te wenken. Pffff nou laat ik het maar eens doen dan. Als jullie me over 2 weken niet zien, zoek dan ff in de wasberg hier, het kan zijn dat het me verslonden heeft!

doei ouwe koei

Mo


#2

doe eens normaal, ik had al visioenen van honden en katten en krokedillen maar nee hoor mo heeft het over de was


#3

Hoi Mo,

ik heb vreselijk gelachen om je columns ik wist niet dat mijn zusje zo grappig situaties op papier kan zetten. Ben al benieuwd naar je volgende!

Succes

 


#4

Heb ontzettend moeten lachen. Leuk geschreven. En zo naar de werkelijkheid...... :)

Groetjes

Norma