@ michelle… soms aan jou dingen te lezen vallen wij een beetje in hetzelfde catogorie mama… hahahaha
gelukkig heeft het CB weer niet zoiets aan me voorgesteld, want soms vraag ik me zowieso af waar hun hersenpan zit…maar ja dat kan ook per CB verschillen, ik vind het hier niet van die 'lichten zeg maar…
@ esther, ja meid prijs je gelukkig met een rustig kind, dat is hier dus absoluut niet, pipzilla hebben we niet voor niks bedacht, het is een wervelwind… en haar rustig op het aanrechtblad laten zitten is onmogelijk want die ken geen 5 seconden stilzitten, en jammer genoeg zit er geen volume knop op, ze is te snel en te wispelturig, om daar bij te zitten dat word inderdaad een ritje beverwijk… dus dat risico ga ik niet nemen…
nou moet ik zeggen dat ze vanmiddag weer zeer medewerkend was, en ik haar liet kiezen welk koekkie zij wilde, en toen wast allemaal goed, maar ja ze is gewoon aan het brabbelen, en ik versta het soms wel, en soms echt niet, en als ik vanmorgen al om 07.00 uur me mandje uit word geblazen met een luchtalarm…dan is me lontje very kort… en da van haar jammer genoeg dus ook !
Pippy is geboren 17.07.2009