Het kabinet

Vannacht gevallen is en dat het maandag as 3 jaar bestaan zou hebben…

Bos heeft de stekker eruit getrokken.

Groetjes,

Michèle

Goh wat een sukkel ook!
Op naar een hertelling nu??

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 20 Feb 2010 08:34:10

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 20 Feb 2010 08:34:27

Sukkel?? Ben blij toe zijn we eindelijk van Balkenende af.

Nee schat geen hertelling. Vervroegde verkiezingen

Groetjes,

Michèle

Ik weet het. Wat een eikels van de PvdA, sorry hoor. Lekker slim om het kabinet nu te laten vallen. Helemaal ook nu Wilders torenhoog staat in de peilingen. Nee, ik ben er niet blij mee. Eén ding is in ieder geval duidelijk: ik zal zeker niet op de PvdA gaan stemmen de komende verkiezingen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wilders redt het niet. Zelfs als hij de meeste stemmen krijgt gaat het net als met de LPF. Na 6 maanden een en al ellende in de partij en dan valt het weer.

Groetjes,

Michèle

Laten we het inderdaad hopen. Maar los daarvan, in deze tijden van crisis etc. vind ik het lekker egocentrisch gedacht van de PvdA. Ben het niet vaak met Rita Verdonk eens, maar nu wel: eigenbelang boven landsbelang.

Waar je je al niet over kan opwinden, haha.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Misschien wel maar als de PVDA nu weer gebogen had dan waren ze alle geloofwaardigheid kwijt geweest. Het is al een kabinet geweest van geven en nemen. JP nam en wouter gaf en nu niet. Zo hebben we meteen kunnen zien dan JP absoluut niet aan schikken wilde doen.

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk, het heeft 2 kanten. Voor Balkenende trouwens ook genant: al z’n kabinetten zijn gevallen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Allemaal?? Ik dacht 2 van de 4.

Groetjes,

Michèle

Ik las gisteren op teletekst dat ze allemaal zijn gevallen. De 1e door dat geruzie binnen de LPF, de 2e door…euhm…weet ik niet meer, de 3e was toen een rompkabinet tot de vorige verkiezingen en nu dus weer.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

idd ze zijn alle vier gevallen en toch blijft harry potter de lijsttrekker hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

BEn zeker geen fan van Bos!! Hoop toch echt niet dat hij de nieuwe premier wordt!! Die Bos had gewoon zijn grote mond moeten houden en verder overleggen met de ministers in het kabinet. Vind het echt een kwal van een vent.

Al maanden wordt er gepraat over die missie in Afganistan en dat er waarschijnlijk een verzoek zou komen van de NAVO. En dan nóg verbaasd doen dat zo’n verzoek binnen komt!! Waardeloze vent.

Voor de militairen lijkt het mij ook echt prettig dat je het goed kan afsluiten en de bevolking echt verder kan helpen. Ik ken geen militairen die daar geweest zijn, maar voor het gevoel lijkt het mij goed als je de bevolking echt kan helpen en opleiden om het veiliger te maken in dat land.

Geef mij maar Rouvoet. Die is mij goed over gekomen en heeft normen en waarden hoog in het vaandel, maar sluit niets uit. Zoals het er nu naar uit ziet, stem ik op hem. En niet meer op JP.

Ben behoorlijk links en ik vind dat we in dit kabinet weinig gemerkt hebben van een linke pvda.
Ik ben blij dat de boel gevallen is. Er is de afgelopen kabinetperiode te veel verboden en te weinig transparantie geweest. Over de aanpak van de oorzaak van de crisis, over irak, afghanistan. Ik vind het goed dat Bos eindelijk eens voet bij stuk heeft gehouden en hoop op een beter kabinet. Ook Bos heeft heel wat steken laten vallen, dus het pvda hoeft ook niet op mijn stem te rekenen in juni

groetjes

Lilypie Second Birthday tickers

@ Judith. Ik ken wel militairen die geen idee hebben wat we nou in vredesnaam in afganistan doen. We doen niet waar we zeiden dat we voor gingen en deze missie koste alleen maar een hoop geld en een hoop soldaten. En Wouter had wat dat betreft gelijk afspraken zijn afspraken en niet als Amerika roept er als een klein kind achteraan hollen omdat je hoopt dat je nog ergens een leuk baantje op kan doen.

Groetjes,

Michèle

Daar heb je wel gelijk in Michèle, maar je moet ook niet zo naïf reageren als er zo’n verzoek binnen komt. Daar was al maanden sprake van.

Ben er helemaal voor dat er geen gevechtsmissie meer komt, maar het lijkt mij wel goed om de mensen daar op te leiden zodat ze daarna het zelf kunnen doen.

We moeten echt niet als een hondje achter de NAVO aan. Het is namelijk de NAVO die het verzoek heeft gedaan en niet Amerika. Maar om nu zo te reageren op een verzoek, is ook erg kinderachtig. Een beetje volwassen reageren is wel het minste wat je als politicus kan doen.

Wouter had gewoon zijn mond moeten houden en alles eerst helemaal moeten bespreken in het kabinet. Je moet als kabinet bezig zijn met het regeren van Nederland en niet je partij-politiek voor laten gaan. Je bent niet voor niets minister!!

Ik ben er heilig van overtuigd dat als er geen gemeenteraads verkiezingen zouden zijn, Woutertje wel zijn mond had gehouden. Een politiekspelletje dat is het!!

Heb je gelijk in hij had zijn mond kunnen houden, maar aan de andere kant het CDA heeft alles er doorheen gedrukt dat zij wilde. Had de PvdA dan weer moet zwichten want balkenende is ook altijd te partijdig geweest voor een minister president. Het is altijd geven en nemen, maar met balkende weet je wel wie er neemt anders vallen niet al je kabinetten.

Groetjes,

Michèle

wist je dat… als ik in de regering stond het heel anders zou doen… maar ja ik zit weer te dag dromen hahahaha.

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Ha ha ha jij en een groot deel van Nederland. Ach we kunnen misschien altijd nog de ikke ben partij oprichten

Groetjes,

Michèle

politiek het is jammer dat er geen poppetje bij zit die moet overgeven!