Het is zover update!

We hebben net damian zijn grote bed in elkaar gezet. Hij krijgt nu van papa op de stoel de fles(zoals we altijd doen) Hopelijk gaat hij lekker slapen tijdens de fles en vind hij het niet veel ste leuk. Net met het bed opmaken ook erin gelegt en hij ging wel gelijk lekker liggen maar kwam er ook al uit. Op de goede manier gelukkig. Eerst de benen en dan zijn hoofd pas haha. Ben heel benieuwd hoe het vanavond en vannacht gaat. Duimen jullie dat zijn ledikant echt het probleem was

Gewijzigd door - mellanie op 01 Nov 2010 08:49:57

Ik ga voor je duimen! Hebben jullie nu een peuterbedje voor hem? Spannend, maar ik hoop dat het werkt!
Groetjes Nancy

[img]http://lb2f.lilypie.com/g46ep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

[img]http://lbdf.lilypie.com/aUhzp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

We hebben een juniorbedje met een rand eraan. Hij kan er dus niet uit vallen maar wel klimmen haha.Dit is zijn bedje: http://www.ikea.com/PIAimages/0110175_PE260251_S3.JPG
Hij ligt nu trouwens nog steeds heerlijk te slapen. We hebben hem nog geen 1x gehoort terwijl we hem normaal in een uur wel 3 of 4 keer horen mopperen.

Wat een leuk bedje Mellanie! Ik duim mee dat dit de oplossing is!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Het is helemaal geslaagd. Damian sliep al heel snel zonder problemen. Hij is vannacht maar 1x wakker geweest en toen ik zijn speen had gegeven ging hij ook gelijk weer verder slapen tot half 6!!! Het is voor het eerst sinds maanden dat hij zo goed heeft geslapen en ook niet bij ons heeft geslapen. Ben nu echt super blij dat we toch voor een groot bed gegaan zijn.

Wauw! Nu hopen dat het niet eenmalig was natuurlijk, maar als ik jou zo ‘hoor’ heb je er alle vertrouwen in. Fijn!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

oh super!! We duimen dat hij 't volhoudt, is voor jullie en voor hem veel fijner

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Het is inderdaad echt veel fijner. Hij is super vrolijk. Heeft gewoon heel wat slaap ingehaald. Ik nog niet maar ja was bang dat er wat zou gebeuren dus heb maar half geslapen. Papa is wel helemaal bijgekomen dus vannacht is mama aan de beurt haha

Kan me voorstellen dat het wel erg vroeg is voor een gewoon bed.

Maar wel fijn dat hij sinsdien zo goed slaapt. Wel een hele goede keuze dus. Hoop voor jullie dat het zo goed blijft gaan en mama ook weer wat slaap in kan halen

Groetjes,
Sandra

Nog een kleine update erbij. Het is ook voor overdag DE oplossing. Leg hem net in bed en hij draaid zich om en gaat gewoon lekker slapen. Niks meer wandelen of auto rijden dus. Heerlijk dit.

Geniet ervan zou ik zeggen.
Hoop dat hij het volhoudt en dat dit ook echt de oplossing is. Maar hij reageert wel direct he

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Geniet ervan zou ik zeggen.
Hoop dat hij het volhoudt en dat dit ook echt de oplossing is. Maar hij reageert wel direct he

(ging even iets mis op de laptop haha). Wilde nog zeggen dat hij wel direct super reageert. Soms weet je het niet met die kleintjes en heb je ineens de oplossing!

Ben heel blij voor jullie…!! En trots op damian!

@ Mellanie, ik denk dat ik dat even gemist heb, maar ik ben benieuwd wat de reden is datje voor een groot bed hebt gekozen? Ik begrijp dat je mannetje nu super slaapt, helemaal top! Maar wat is dan de reden dat hij in dit bedje wel slaapt en in zijn ledikant niet?

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hij sliep al ongeveer 3 maanden niet. In elk groot bed wel dus hebben we met het cb overlegt en hun zeiden dat we een groot bed konden proberen. Misschien dat dat het was(de dochter van mijn arts was ook 14 maanden) Het blijkt dus inderdaad de oplossing te zijn

Super joh! Bijzonder eigenlijk… Nooit gehoord dat DIT wel eens een oplossing zou kunnen zijn.
Maar… loopt hij eigenlijk al? Kan hij er dus zelf uitklimmen i.p.v. dat ie er dan ècht uitvalt?

Goh wat goed zeg van de kleine man! En wat heerlijk voor jullie!!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Hij loopt al ruim een maand. Hij weet ook hoe hij er uit moet klimmen alleen blijft hij lief wachten tot mama of papa hem komt halen. Ben benieuwd hoe lang dat duurd maar zijn deur is dicht dus hij kan niks.