Het is zover Mika's eerste schooldag


#1

Hier mijn verhaal over Mika’s eerste schooldag met foto’s.

Mika’s eerste schooldag is begonnen . Vanmorgen toen ik hem wakker ging maken en zei lieverd wakker worden vandaag mag je naar school,begon hij helemaal te hyperen,echt mam mag ik vandaag naar de basisschool?!
Ja schat vandaag mag je echt, ow maar mam ben ik vandaag dan jarig? Nee Mika morgen ben je jarig. Hij kwam wel gelijk zijn bed uit.
Heeft snel zijn boterham naar binnen gewerkt en snel zijn melk weggedronken,en zei mam kom ff mijn gezicht wassen en mijn haren doen en tanden poetsen, ik wil naar school toe. Samen hebben we zijn schooltas in gepakt en hup we zijn naar school gegaan. Eenmaal bij de klas aangekomen zei hij tegen de juf ik ben vandaag nieuw, de juf keek hem aan en zei,ik denk dat je hier fout zit hoor,groep 3 is naar boven toe. Mika keek me aan en zei: Mam ik ga toch naar groep 1-2 a? ja schat hier in de klas moet je zijn,de juf vroeg zijn naam en Mika zei ik ben Mika en morgen word ik 4 De juf zei: Ik verwachte een kleine bijna 4 jarig knulletje ipv zo’n grote stoere bink hihi. Mika was gelijk helemaal in zijn nopjes, ging gelijk zitten en spelen. Toen ik foto’s ging maken en filmen zei hij ga maar naar huis hoor mam ik vermaak me hier wel daar sta ik dan met mijn goede gedrag,haha. Pfff waarom worden kindjes toch zo snel groot en zelfstandig? Mamma moet echt aan het idee gaan wennen dat je nu elke dag naar school mag. En als het elke dag nou zo makkelijk gaat,geen huilend kind,heerlijk.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007


#2

Wat een stap zeg, zo’n eerste schooldag. Super dat hij zonder morren en zo enthousiast heenging, dat maakt het een stuk makkelijker inderdaad. Leuke foto’s hoor!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#3

Wat stoer van Mika, helemaal geen probleem om naar de basisschool te gaan!
Maar kan me voorstellen dat het voor jou weer een hele stap is… en idd het gaat super snel dus volop genieten!!

Leuke foto’s, en wat een heerlijk mannetje heb je, stoer en met een hele lieve lach!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#4

Wat super joh dat hij zonder problemen naar school gaat.

Het lijkt me inderdaad een hele stap dat je kleine grote jongen ineens naar school gaat. Gelukkig duurt het hier nog heeeel lang voordat Tim naar school moet

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers


#5

wat een leuke foto’s zeg, en wat een mooie haren,
wat goed van hem dat zijn eerste schooldag goed gegaan is.

Hier over ruim een maand onze jongste ook naar de basisschool.

Zal echt wennen zijn, niemand meer thuis!

weer een fase verder , het gaat allemaal zo snel!
geniet er idd lekker van
gr. mama van 2 kids


#6

Bianc@ zag dat Mika ook de jongste is,
heb je nu verder niemand meer thuis?


#7

oehh spannend! wat een leuke foto’s weer! wat goed dat het goed ging, idd probeer je het zelf goed aan te pakken denken zij weer: ah mam zeur niet zo komt best goed


#8

dank jullie wel

Mamma van 2 kids,
Mika is nu nog de jongste,
maar 14 dec word deze kleine meid gehaald word met 38 weken zwangerschap ingeleid
Dan is hij grote broer

Kan dan gelukkig weer lekker gaan tutten :smiley:
Maar zal wel zwaar worden 2 grote kids naar school en 1 thuis en heen en weer lopen van school naar huis.

Maar ook wel weer leuk.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007


#9

oh dat wist ik niet, gefeliciteerd!
en jullie weten al wat het wordt?
tja volgens mij ben je een stuk jonger dan mij , ben je jong
moeder geworden?
ik was al 32 bij de oudste,
en ben inmiddels 38

Geniet ervan!
gr. mama van 2 kdis


#10

hoi mamma van 2 kids.

Ik was net 21 jaar toen ik voor het eerst moeder werd van Nicky,
bij Mika was ik 28 jaar (bijna 29)
en nu ben ik bijna 33 (eind dec).
Dus echt jong nee dat niet lol

Op de basisschool waar mijn jongste zoontje nu zit zeggen ze ook je bent een newby want wij hebben al kinderen wat ouder is dan Mika,
als ik dan zeg mijn oudste 11 zitten ze raar te kijken lol.

Dat hadden ze niet verwacht haha.
Dus nee ben geen newby haha.

Ben dus idd jong moeder geworden

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007


#11

dank je voor je reaktie!
heeft denk ik zijn voors en tegens jong moeder worden,
net als dat je er een aantal jaren tussen hebt zitten.
Wij hebben de kids vlak achter elkaar gekregen (21 mnd verschil)
maar met name omdat ik dus al wel iets ouder was,

succes!

nog een aantal weken kan ik de jongste ook naar de basisschool brengen,

zal wel stil worden in huis…
groeten,