Sofie is met de trein naar amsterdam , samen met Oma naar artis en ik weet me geen raad met de stilte hier in huis!we gaan van ellende maar weer de hond uitlaten hahahahah
Kussies
Sofie is met de trein naar amsterdam , samen met Oma naar artis en ik weet me geen raad met de stilte hier in huis!we gaan van ellende maar weer de hond uitlaten hahahahah
Kussies
Hoi Kim.
Ja erg hoor.Eerst denk je,ha lekker een middagje voor mezelf,om vervolgens maar voor het raam te gaan kijken of ze er alweer aankomen,hahaha.
Ik hoop dat oma en Sophie wel een leuke dag hebben gehad!Wel koud nu om naar de dierentuin te gaan of niet?
Groetjes Eljada
En…zijn ze alweer terug??
Heb je het overleefd (hihi)
Weet wat je bedoeld hoor, haha!!
Groetjes, Bianca
Tja ik geloof dat jullie niet beseffen dat amsterdam vanaf hier 2 uur met de trein is, er vandaag werkzaamheden aan het spoor waren dus 2.5 uur met de trein, ze is vanochtend 1/2 9 hier van huis weggegaan en net om 20.00 weer thuis gekomen vol met verhalen, over de zeehoond(zeeleeuw), de apen, de tijgers en pinguins(die zijn er niet in artis) enzovoort enzovoort maar ojee zeg, we hadden natuurlijk Victor wel gewoon in huis maar jee, zelfs na verschrikkelijk uitslapen duurden de uren erg lang voor dat we het overbekende :Daar zij we weeeeeerhoorden…maar gelukkig heeft ze zich als een engeltje gedragen en zelfs weer eens in de buggy gezeten!(Sofie weigert al sinds ze kan lopen nog in dat ding te gaan zitten)
Kussies
Hoi Kim,
Ja, ik wist wel dat Amsterdam een eind bij jullie uit de buurt is.
Is ook wel een lange dag dan hè, van half 9 tot 8 uur (ik bedoel voor jullie allemaal, zowel voor Sofie als voor jullie)
Maar wat fijn dat ze het zo leuk heeft gevonden!!
En nu ligt ze weer lekker in haar eigen bedje!
Liefs, Bianca
Fijn dat Sofie zo’n leuke dag heeft gehad!
Maar ik ga me nu toch schamen
Ik vind het namelijk heerlijk als ik een dagje voor mezelf heb
En met opa en oma is natuurlijk altijd heel erg leuk voor die kleintjes!
Groetjes Mim
ooh schaam je niet hoor, ik geef mijn kids zo mee aan oma, ben erg blij met die uurtjes voor mezelf… maar gisteren was wel heel erg lang
Kussies
Om eerlijk te zijn geniet ik er ook zo van als Demi een dagje bij oma is hihi
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi