hallo
Sem is 14 maanden.
Hij gaat s’avonds meestal tussen 19.00 en 19.30 op bed, we hebben al geprobeerd hem wat langer op te houden maar dat mocht niet baten.
Hij sliep meestal tot half 8 s’morgens en wilde meestal rond een uur of 11 weer even op bed en sliep dan nog een uurtje, vervolgens sliep hij s’middags dan ook nog van half 3 tot 4uur, ik probeer hem nu s’middags wakker te houden in de hoop dat ie s’avonds en dan vooral s’nachts doorslaapt maar tot nu toe helpt dat nog niet.
Hij vindt het s’avonds geen probleem als we hem op bed brengen en valt ook gauw in slaap, maar rond een uur of drie begint hij weer te huilen.
We hebben zelf het idee dat hij pijn heeft in zijn mondje(want er komen twee kiezen door) maar hij heeft toen hij zijn eerste tanden kreeg wel eens een nacht wakker geweest maar nooit langer dan twee a drie dagen, is dat bij kiezen dan anders?
Voor hij naar bed gaat doen ik hem al een paar druppels van VSM voor doorkomende tanden en kiezen en als het echt te erg wordt doe ik hem nog een zetpilletje, maar niks van dat alles helpt.
Hij is op het moment dat hij wakker direct vriendelijk en lacht gelijk, geef hem geen aandacht en leg hem dan weer te slapen dat doet ie dan meestal ook wel, maar we hebben ook al een paar nachten gehad dat we echt een uur met hem beneden zitten en hem wat te drinken te geven(ook niet goed misschien) maar dan wil hij wel terug in bed, en slaapt vervolgens door tot een uurtje of 6 half 7.
maar vast niet langer.
Zou het ook een sprongetje kunnen zijn heb eigenlijk geen idee waneer die er zijn?
groetjes sylvia