Het is nu echt begonnen

de peuterpuberteit.
Er zijn vast al heel veel topics over maar ik moet even stoom afblazen en zoek steun bij jullie.
Mijn god zeg wat is Dion op het moment erugh !!!
Niks is goed, alles is nee en dan toch maar weer ja, gillen als hij zijn zin niet krijgt en mama is stom, hij is boos, jantje huilt en jantje lacht, oostindisch doof en noem maar op.
Ik weet nu wat het echt is, ze hebben allemaal wel eens hun dag niet of een periode maar dit … poehhhh het kost me zo vel energie op dit moment om em de heledag om me heen te hebben.
Ik kom nergens aan toe en ben blij als hij in bed ligt, dat gaat gelukkig goed (effe afkloppen hahahahah
Elk kind is ander snatuurlijk maar hebben jullie nog goede tips?

Dion geboren op 26 maart 2009

Niets aan, blegh! Dit recente topic van mij nog meegekregen? Misschien staan er nog tips in voor je

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=24055&whichpage=1

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hoi Mariek,
dank je wel voor de link naar jou topic, wat ben ik blij dat te lezen zeg hahahahahaa zo herkenbaar.
We kunnen dit tipic eigenlijk wel sluiten want bijna iedereen heeft wel op jou topic gerageerd maar ik had hem nog niet gelezen sorry

Dion geboren op 26 maart 2009

Geeft toch niet. We mogen allemaal lekker raggen over onze kinderen hoor, lekker een nieuw topic openen als je daaraan behoefte hebt Hopelijk hebben jullie een gezellig weekend!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ik ga t ookk ff lezen, want hier is het ook drama op het moment. Ze ging laatst zelfs gewoon op d’r rug in de supermarkt liggen, ja net als in die reclame! en weigerde nog een stap verder te zetten. En thuis idd alles nee, oostindisch doof en expres kattekwaad uithalen…pffff…

mama1980

Hoi vlokje. ik sluit me bij je aan hoor. Tis hier ook drama, zie dat de mannen van ons maar 1 maandje schelen(24 april 09). Precies hetzelfde als wat jij beschrijft hebben wij ook, word er niet goed van en…sjagerijnig. Ik wil, ik moet, ik zal, ikke ikke ikke…lukt het niet dan is het brullen. Nou echt hij staat hier meer op de gang als wat anders. Maar ja hoort erbij, maar kan me niet herinneren dat het bij luna ook zo erg was…

Gr Patries