Daar zit ik dan, 3 uur 's nachts… Onze lieve dochter van 15 maanden heeft vorige week oorontsteking gehad en toen werd ze een paar nachten achter elkaar wakker. Omdat dat echt heel pijn doet hebben we haar veel getroost en naast haar geslapen om de beurt… Met haar bij ons op het matras.
Nu is ze daar dus aan gewend. Ze wordt al een week krijsend wakker nu steeds en vanavond hebben we besloten dat het maar weer eens afgelopen moet zijn en dus laten huilen met troosten tussendoor… Maar ze krijst zo hard en ik vind het zo zielig!
Het probleem met onze dochter is, is dat als ze wakker wordt, ze zich niet laat troosten en weer lekker verder gaat slapen, ze houdt echt lang vol. Ook als we ernaast liggen gaat het eigenlijk niet veel beter… Ze is dan vaak al meteen goed wakker en gaat eerst een tijd liggen kletsen of gewoon liggen draaien, het duurt soms wel 3 uur voordat ze weer in slaap valt… Heel vermoeiend dus!! Ben er echt helemaal klaar mee…
Zo, het lucht wel op om het ff op te schrijven. Heb het cb bureau vanmiddag gebeld maar die komen nooit echt met iets nieuws, eigenlijk weet ik het zelf ook wel hoe het zit…
Zijn inmiddels al 50 minuten wakker nu. Krijsen wordt minder, hoop dat ze zo moe is van het gillen dat ze zo toch in slaap valt…
Overdag is ze overigens het zonnetje in huis, nog nooit zo lief geweest! En dat met af en toe maar een paar uur slaap per nacht… Snap het niet!