Het is helaas misgegaan

nou huisarts gebeld moet morgen even langs komen. Ik weet het gewoon niet meer misschien si het geen miskraam misschien wel, verlies nu nog weinig bloed steeds eenpaar druppels, ook nog geen stolsels. Ik ga er maar vanuit dat het fout is en hopen dat ik morgen meer duidelijkheid heb.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Lieve schat, misschien een hart onder de riem, misschien valse hoop, misschien een schrale troost:
Bij een vriendin van mij die zwanger was van de derde heeft in week 10 de kraan open gestaan. Ze kon alleen maar op het toilet gaan zitten, want het leek alsof ze plaste. Zoveel bloed verloor ze. Grote paniek, ziekenhuis etc. Echo en toch nog kindje met kloppend hartje te zien. Rust houden etc en het bleef ontzettend spannend.

Uiteindelijk is ze wonder boven wonder zwanger gebleven en is die kleine mop gezond geboren vorig jaar.

Dus vraag de huisarts anders of je doorgestuurd kunt worden voor een echo om meer zekerheid te krijgen. Had je nu ook niet weer ongeveer ongesteld moeten worden trouwens als je niet zwanger was geweest?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 19 Nov 2008 15:44:59

nee had niet ongesteld moeten worden. Mijn moeder had het bij mijn broetjes ook zelfs hele stolsels ik ga inderdaad vragen om een echo. Me werk heb ik ingelicht en ga van de week even niet werken hoe het ook uit pakt. JUllie horen het morgen allemaal of eerder als ik toch een prop verlies.

Ik hoop voor je dat het alsnog allemaal goed blijkt te zijn. Alle liefs!

Groetekes, Sje

Gunst, ik heb de halve nacht niet geslapen, en moest de hele tijd aan je denken.

Ik wil je geen valse hoop geven, maar aan de andere kant zou het ook loos alarm van je kunnen zijn, als je het niet laat nachecken. En die zware emoties die je hebt, zijn dan niet zo gunstig natuurlijk.
Ik verloor nl. ook bloed in de 5de of 6de week, en ben toen naar de gynecoloog hier gegaan. Er werd een echo gemaakt, en alles bleek normaal.

In ieder geval wens ik je veel sterkte wanneer je naar de ha gaat, en ik hoop dat je vriendelijk behandeld zal worden. Dat is juist erg belangrijk in zulk soort situaties.
Veel liefs en een dikke hug, Daniella

[img]http://b1.lilypie.com/tOytm5.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

heel veel sterkte meis morgen ik hoop dat ze toch een beetje goed nieuws aan je kunnen vertellen .

gr de mama van leyla

veronique daniels

Ik hoop het ook ik ga proberen vroeg te slapen. en hopen dat er positief nieuws uitkomt.

Daarom zei ik al, meteen een afspraak maken. Ik wilde je niet meteen valse hoop geven, dus zei er niet meer van. Maar ik denk echt dat het heel belangrijk is dat er even verder gekeken word, wie weet … Ik duim onwijs meissie en hoop nog harder, maar het aller belangrijkste is nu wel even dat je weet hoe het precies zit, want om tussen deze 2 onzekerheden te blijven schommelen zal je ongetwijfeld gek maken.
Succes !!!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik duim ook voor je dat je toch misschien positief nieuws krijgt
Want ja dit is ook niets Je hebt geen duidelijkheid en dat is wat je nodig hebt
Heel veel sterkte en ik zit niet op je schouder maar sta naast je
Dikke knufff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

sterkte vandaag bij de dokter ik duim voor je!

xx, Eva.

[img]http://bd.lilypie.com/29MWp2.png" alt=“Lilypie In verwachting Ticker” border=“0” />

o meis wat spannend .heel veel sterkte .denk aan je

groetjes marielle mama van tanja

Weet je al iets meer Brenda?

Groetekes, Sje

uiteindlijk heeft mijn ha me doorgestuurd om bloed te prikken, krijg mijn waarde eind van de dag door. maandag weer prikken om te kijken of het gestegen is of gedaald. Mijn ha denkt niet dat het een miskraam is maar ik hou me nog even in het midden.

Oh meid wat een spanning! De zenuwen moeten door je lijf gieren volgens mij! Jammer dat je niet doorgestuurd bent voor een echo, dan had je sneller meer zekerheid gehad. Ik blijf op je schouder zitten hoor!

Groetekes, Sje

ik heb op internet de waarde gevonden waar ik tussen moet zitten ik hoop dat ik de waarde kan vergelijk vanmiddag dat geeft wat rust.

Wat spannend allemaal joh! Ik zit ook echt mee te leven hier. Een bloedprik is wel wat meer precies dan de echo, helemaal als het nog zo pril is, dus als het goed is weet je het vanmiddag helemaal zeker.
Nog even geduld…
Groetjes, Daniella

[img]http://b1.lilypie.com/tOytm5.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Meid ik zal k ei hard duimen voor jullie

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

wat een zenuwslopend gevoel … hoelaat kan je de waardes weten?
heel veel sterkte … we denken aan je…

eind van de middag ik ga rond half 4 bellen, ik hoop zo dat die gewoon hoog is zoals het moet zijn want mij lijkt het dat het al wel laag moet zijn als je een miskraam heb gehad.

Ik weet niet hoe snel die waarden zakken na een miskraam. Ik weet wel dat niet meteen al het zwangerschapshormoon je lichaam uit is. Ik leef hartstikke met je mee meissie!

Groetekes, Sje