Het hier

echt vrezelijk nood weer is nu, heledag super mooi geweest, peet zijn pa en zwager met zoontje met een helicopter vlucht mee geweest, was echt super super super… kids echt super lief geweest, maar nu echt zo’n onweer en regen… echt wat voor mij brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Tries

Liefs Tries

wat een ellende wij hebben hier er geen last van gehad. stralende koninginnenzon hebben we gehad en het is nu nog lekker buiten ,er komt nu alleen meer wind op zetten .

groetjes van de koninginnenzonnetjes hihihihihiihihihimarielle en melieve dochter tanja .
ps we hebben heerlijk genoten van de optrede van marjanne weber .we hebben hier een artieste middag gehad heerlijk toppie was het .

Hoi,

Leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad!
En dat de kids zo lief waren etc.
En wat apart joh, zo’n helicoptervlucht!

Hier hebben we dat noodweer aan het einde van de dag gelukkig ook niet gehad, maar we zagen wel op TV beelden van plaatsen waar hele grote hagelstenen gevallen waren etc. !

Groetjes, mamma van Stephan

Wij hebben hier ook noodweer gehad. 3 huizen verder stroomde de wc over!! Wij moesten van de brandweer voor de zekerheid alles uit de wc halen en handdoeken in de gang leggen. Gelukkig hadden wij er geen last van.
Verder wel een leuke Koninginnedag gehad.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & 9 weken zwanger van nummer 2.

hier ook noodweer pffffff niet normaal en een knalen hij hing hier boven ons vod het maar niks

ene tries gaaf helicopter vlucht

Hoi hoi,

Ik ben in een helicopter boven de Gran Canyon gevolgen. Ik kan je vertellen dat je dat nooit meer vergeet. Veel mooier dan vliegen in een gewoon vliegtuig.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & 9 weken zwanger van nummer 2.

Gewijzigd door - ~jolanda~ op 01 May 2004 15:57:50

Ik zelf ben niet geweest, maar dat hoeft voor mij ook niet zo maar over een paar jaar doen ze het wel weer dan ga ik wel en gaat jordy mee hihi… heb wel foto’s maar peet is er nog mee bezig…

Tries

Liefs Tries