Het hier vreselijk koud is!

Nou voor Afrika dan! Vanacht was het rond de 5 graden! En wij hebben geen centrale verwarming he! Echt fris dus! Vanochtend wilde J d’r laarzen aan (met bont bekleed van binnen) en d’r muts en handschoenen, het was een graad of 8 denk ik! brrrrrr! Laat de warme dagen maar weer beginnen!

Koud! Hier is het een lekker warme zomerdag, gek idee dat het bij jullie zo koud is. Hoe verwarmen jullie de boel als het zo koud is? Kachel ofzo? Lekker erwtensoep maken!

Groetjes,
M

Wij hebben een electrisch ingebouwd kacheltje, maar vind het veel te gevaarlijk, dus hij is in al die jaren 3 keer aan geweest. Wij hebben gewoon een extra jas aan en een deken op de bank, de kachel zit overigens in de huiskamer dus in de slaapkamer heb je er nog niets aan, gelukkig hebben we wel dikke gordijnen, want enkel glas helpt natuurlijk ook niet echt1

oehh dat is koud ja! hier is het warm en binnen is het benauwd. het is wel wat bewolkt waar ik woon dus het voelt ergens ook wat bedrukt…

ha ha ha oh wat klinkt dat erg, ik ben een echte koukleum dus niks voor mij…

Groetjes,

Michèle

Het is meestal gelukkig maar een week of 6, dan is de winter weer voorbij en in de middag is het wel een graad of 18 hoor, dus zo erg is het niet, maar het is wel frips (zoals mijn pa dat zegt)