Ja ja dikke vlokken zelfs, sinds 15 min sneeuwt het. Geen idee of het blijft liggen verder. Dus hier toch een beetje een witte kerst.
Het hier sneeuwt!
hebben wij hier vanmiddag rond 13 uur gehad, effe heeel hard sneeuwen, alles wit en nu niets meer
groetjes Kim, mama van
en
Hier ook ff flink gesneeuwt, maar nu niks meer, het vriest wel heel flink nu!
Groetjes Nathalie & Co
En hier in het noorden van het land lag vanmorgen ook een dikke laag sneeuw.
effe gemeten 10 cm in de tuin.
En natuurlijk moest mijn man dat ook even weten dus die werd vanmorgen wakker met een sneeuwbal in zijn nek hihihihihi
Groetjes Marianne Mama Van Ruben.
Mwah, hier is het de moeite niet.
Misschien 2 cm ofzo?
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik nog niet zoveel zin heb in een pak sneeuw hoor, mag over een maand ook wel
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)
hier heeft het vanacht gesneeuwd is nu al weer bijna weg jammer hoor
Bianca,Dylan & Kaitlyn
Er ligt hier nog steeds sneeuw!! het is wel mooi maar het begint hier op te vriezen, dus ik ging vanavond al bijna onderuit met de kleine ze moeten eens wat meer gaan strooien en niet zo zuinig doen met dat zout!
Groetjes Marianne Mama Van Ruben.
Jaaaaaa Evianne kon hier vandaag lekker met de slee van het bergje af in onze tuin. Helaas was het geen goeie plaksneeuw om een sneeuwpop te maken, viel uit elkaar meteen. Whahahaha ik vroeg me al af waarom ik nog nergens sneeuwpoppen had gezien, nou ja daarom dus.
Heerlijk die sneeuw, bij ons begon het ook op 2e kerstdag en het blijft maar doorgaan… Vooral Shakira is door het dolle heen, die raust lekker door de tuin en moest al 2x een droge broek aan
Vanmorgen toen we naar de winkel liepen begon het ook te sneeuwen en Fajah lachte zo hard om de sneeuw, dat we zelf ook in een deuk lagen…
Shakira was natuurlijk niet vooruit te branden, die moest mama bekogelen met sneeuwballen…
Maar gelukkig zijn de wegen bij ons goed begaanbaar, alleen heeft niet iedereen zijn/haar stoepje goed geveegd…
Groetjes uit een wit Dokkum, waar je nu mooie romantische winterfoto’s kunt maken
Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)