Het hier regent:)

hier vanochtend ook onweer en een regenval niet te filmen!
Wij waren NET in het winkelcentrum binnen en toen kwam het.
toen stopte het even en wij snel naar huis
we zette nog geen stap binnen en het goot er weer uit, Rico vond het geweldig mooi om te zien, ik zei maar dat de engeltjes ookw el is moesten plassen toen ie me aan keek van HUH?!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wij waren net terug van de boodschappen toe het losbarste. Echt kantje boord zeg maar

Groetjes,

Michèle

Net buienradar bekeken. Het gaat weer spoken zeg. En deze keer wordt Limburg eens niet vergeten. Rood is al erg, roze nog erger, maar deze kleur paars heb ik nog nooit gezien.
IK BEN BANG …
heb mijn tuintje al leeg gemaakt. want de vorige keer dreef alles voorbij. Mijn afvoer is kapot en alles stond blank.
Sarah is net wakker, ik ga haar haar pap geven en dan snel naar de winkel. Ik wil voor de paarse vlek thuis zijn.
Succes allemaal, en hopelijk staan jullie daken nog recht vanavond.
Groetjes Boukje

Lilypie First Birthday tickers

Oei, dat ziet er inderdaad niet best uit!
Ik heb bijna alles al in huis, dus hoef het huis ook niet echt meer uit!

Ik hoop wel dat het even lekker afkoelt dan, want ik ben inmiddels wel gaargekookt hier in huis…

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ja ik hou mijn hart ook vast
Mijn was ga ik zo afhalen want die is nu droog spullen een beetje aan de kant zetten
En ramen met erge storm dicht
Succes allemaal
En maar hopen dat het mee valt

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

is er weer iets onderweg!!! ga snel even kijken maar nu schijnt er hier op de veluwe nog een heerlijk zonnetje , wel een stevige wind dat wel

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Wind - regen ??? WAAR … Hier nl alleen zon en sauna…

hier is het los gebarsten
Wel lekker koel maar jonge wat een noodweer

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Hier is het ook losgebarsten! Veel wind, harde regen, wat gerommel en geflits. Heerlijk!

Groetekes, Sje

Hier ook. Ze hebben niet voor niets gewaarschuwd zeg.
Alleen geen onweer, maar regen en wind. Ik kan de straat niet meer zien en mijn hele tuin staat weer blank. Het loopt bijna mijn huisje in.
Gelukkig heb ik net op tijd stokken gehaald voor mijn zonnebloemen, want die hadden het niet overleefd.
En op tijd Lula gevangen en in haar hok gestopt, agossie, arm konijn.

Lilypie First Birthday tickers

Hier heel veel regen, tot nu toe gelukkig weinig onweer. En het word weer wat lichter.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ik was iets eerder van me werk gegaan en precies voor de buien en het onweer binnen. Diablo was stoer en glipte naar buiten en rende net zo hard weer naar binnen

Groetjes,

Michèle

Hier om 20.00 uur gisteren een beetje regen en onweer en na een half uur was het weer klaar. Hoezo, weeralarm?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Hier fiks noodweer gister avond. Onze trampoline wilde via het hekwerk naar onze wei. Enkele bomen uit ons dennenbosje mochten ook eens gaan liggen. Buren hebben kapotte ramen, kapotte daken enz enz. Het was even heel heftig in elk geval. Hier in de buurt had de brandweer het meeste werk in ons dorpje. Op school vielen 2 grote bomen over het klimtoestel. Whahaha de kinders waanden zich er in een jumgle.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hier geen noodweer zoals bij jullie Sje, maar wel onwijze regen! Ik hoef mijn tuin een week geen water meer te geven!
Verder geen onweer, wel veel wind vannacht.

En eindelijk is het wat afgekoeld! Heerlijk!
Luka vind het helemaal niets, moet ie weer een trui aan…