Het hier regent:)

Ik geloof dat ze er vandaag een beetje naast zitten met het weer Niet dat ik het erg vind want het is hier nu heerlijk

Op meer plaatsen waar het regent?

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi,

Hier in het brabantse alleen een lekker windje maar geen spatje.

groetjes

lon106

hier in den haag zijn er 4 druppels gevallen maar nu is het weer droog. nog wel bewolkt maar volgens mij zitten in deze wolken geen druppels meer haha

[img]http://lb1f.lilypie.com/7nknp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Hier nog steeds en behoorlijk hard ook

Liefs Michelle

Het mag van mij hier tot half 5 regenen, al zei mellanie al dat het weer droog was in Den haag maar daarna moet het even droog zijn want ik ben op de fiets en ik heb geen jas bij me.

Groetjes,

Michèle

Jep, hier regent het ook hard!
Ik hoop ook dat het straks droog wordt, want ik moet nog met Seth naar huis fietsen!

Liefs, Anne

Ze zitten er idd flink naast met het weer.

Wij zaten tussen de middag buiten te eten en ineens moesten we halsoverkop naar binnen, omdat het begon te regenen. Op dat moment nog niet zo hard, maar toen we net binnen waren ging het steeds harder. Er zijn flink wat druppels gevallen en nu is het net 5 minuten droog.

Haha en ik Tim in korte broek en hempje aan naar de creche gestuurd. Maar goed volgens mij is het nog wel erg warm buiten.

Oh ja en ik werk in Amsterdam

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Alsjeblieft laat ie regen deze kant op komen!!
Hier is nu de zon eventjes weg, maar geen wolkje aan de lucht verder,

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ik zie net op WeerOnline dat we ook niets krijgen :’(

Hier nog steeds droog (etten-leur)
Hoorde van Ed dat het in Dongen regende

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Hier heeft het van 15.30 uur tot ongeveer 16.30 uur geregend. En nu weer zon!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Op dit moment, is het bewolkt met af en toe zon, maar het waait wel erg… dus heb de ramen allemaal al los… Maar helaas is het op Noahs slaapkamer nog 27graden…

Hier was het zelfs even koud vanmiddag met de deur open, de wind stond er pal op en dat was echt niet lekker, maar heb het wel laten doorwaaien.

Dylano heeft nog mooi buiten kunnen spelen zonder dat het overdreven warm was. Was hier gewoon lekker, kon het in de zon zelfs uithouden zonder parasol Van mij mag het zo blijven

Liefs Michelle

Hier ook regen, 5 druppels welgeteld… Ik als een gek de was van de lijn halen, en bij het laatste shirt was het weer droog, haha! Van mij mag het gaan stormen! Bleeeh ik ben het zoooo zat dit weer!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

ja ik hoorde op het nieuws dat het ergens regende boven in het land. dat was dus bij jullie haha!
hier was het ook goed te doen, gisteren niet toen was het veelste warm.
ik kijk alleen heel erg op tegen vrijdag

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Pfff Anouk: Wonen we zo dichtbij elkaar, en wij hebben niets gehad hier… Allee bewolkt en veel wind…

Vandaag zou het bij Enschede rond de 24 graden worden, en Donderdag 26, Vrijdag 29 graden.

Volgende week maandag en dinsdag 19graden :D:D:D Even lekker weer wat koeler

Je bent niet de enige inge

Groetjes,

Michèle

Nou van mij mag de zon nog wel even blijven schijnen. Is het een keer lekker warm en dan zeuren mensen weer dat ze liever regen hebben. Volgens mij is het nooit goed. Natuurlijk vind ik dit ook wel erg warm, maar liever dit dan kou en regen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

We willen gewoon zon en 24 graden Sandra
Dat was het hier vandaag heerlijk!!!

Liefs Michelle

Hier heeft het net heeeeeeeeel hard geregend…:smiley: Heeeeerlijk even voor de tuin…
Nu is het weer even benauwd en klam als vanmiddag…