Het hier onweerd

en ik daar verschrikkelijk bang voor heb zeker nu rudi er niet is

liefs jessica

Hier regent het steeds, tot nu geen onweer!
Baal van die regen, gelukkig zit ik morgen in de zon als het goed is!
Bah dat noemen ze ZOMER

Groetjes Nathalie & Co

hier regent het hard

groetjes ingrid

Hoe is het nu met het onweer Jessica?
Vervelend hoor, als je er zo bang van bent…
Sterkte! Hoop dat het gauw voorbij is (als het nog niet over is inmiddels)

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

is weer over ma regenen dat het giet ongelofelijk!!! mijn manneke heeft mij door het ergste heen gehaald via telefoon ist geen schatje?! was echt blij dat hij belde want was hier ff klaarlichte dag van de flitsen had ff zin om de kindjes te pakke en in de kast te kruipen (deed ik vroeger altijd!!)

liefs jessica

Hè, wat fijn dat hij je gebeld heeft joh!!!
Scheelt weer een stuk!
En fijn dat het nu over is.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

ja ben ook blij gelukkig dat ik de forum nog heb eben je precies een stuk minder alleen he!!!

liefs jessica

Ja, inderdaad!!

Hier begint het nu en ikke ben ook zo`n schijterd. Maaaaaaaaaaaar ik moet eerlijk zeggen dat het met de kids erbij nu wel minder erg is, ik moet me er een beetje overheen tillen want ik wil de kids er niet ook zo bang voor maken.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

ja klopt hebben ze mij ook al verteld dat ik aan hun niet moet laten zien dat ik er zo bang van ben omdat ze het anders gaan overnemen!! moijn manneke heeft wel net terug gebeld dat er terug wolken aant aankomen zijn dus ga vklug bedje in en hopen dat ik in slaap val voor het terug begint!! evianne kan wel eens kloppen als het nu bij jou begint dat het weer haast hier is daar we niet zo ver uit elkaars buurt zitten!! bah wat een zomer of Te heet of regen!!

liefs jessica

trouwens hebben jullie het gezien heb mijn eerste sterretje onder mijn naam!! glunder glunder

liefs jessica

quote:
trouwens hebben jullie het gezien heb mijn eerste sterretje onder mijn naam!! glunder glunder

liefs jessica

Hahaha, gefeliciteerd joh!
Nog even en je bent ook Junklid

en jij gaat ook weer lekker Bianca, haha!
komt er ook nog iets NA junklid???

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

quote:
komt er ook nog iets NA junklid???

Ehm…volgens mij komt er niks meer na junklid, toch Kim?
Ik “zeur” wel elke keer om taart als ik op de zoveel duizend zit, maar ja, krijg alleen virtueel de mooiste taarten Hahahahahaha!!!

je weet wel wat je zegt he bieb hiihihihihiihiihihihih pas ,maar op, straks krijg je hem echt .kim en tries kennen de ahahahhahahahhaha lol

groetjes marielle mama van tanja

Ik woon te ver weg