Wat een STANK! Het lijkt hier wel een vuilnisbelt! En IK heb het veroorzaakt!
Ik had een paar weken geleden bij een webwinkel twee paar schoenen besteld, in maat 36 en maat 37. Ze zaten niet lekker, dus ik stuur ze terug. Nu heb ik nog steeds geen bevestiging dat die schoenen terug naar de winkel zijn, dus ik zoek dat verzendbewijsje dat je altijd krijgt. KWIJT. KWIJT. KWIJT. Nergens te vinden! Niet in de auto, niet in mijn tas, niet in de laatjes…DUS spitte ik twee vuilniszakken uit, vol stinkluiers, oud eten en slijmerige koffiepads. Het is dat ik een sterke maag heb…Brrr! NIKS. En dat bewijs moet ik hebben, anders moet ik 102,- betalen voor twee paar dezelfde schoenen die ik niet eens héb!
Het gaat altijd goed als ik eens iets terug moet sturen, ik stop die bewijsjes altijd goed weg, maar nu blijkbaar niet. En dan zul je zien dat je de l*l bent en uitgerekend jouw pakket kwijt raakt! Het Kialapunt kon me ook niet helpen zonder trackcode.
Ik BAAL. STEVIG. Grrr. Gelukkig zei het mannetje: ‘Eens kijken hoe ik je hier voor ga straffen!’ met een blik van: ‘Dat wordt vaak koffie voor me zetten!’ Maar tóch. Het is een hoop geld…
Hopelijk vinden ze het pakketje nog EN gaat die enorme stank snel weg in de garage. Bah, er lag opeens ook nog een soort sap op de grond…smerig als je niet weet wat dat is! Maar voor 100 euro doe ik ALLES! Ook in stinkzakken duiken!
Groetjes Rainbow, trotse mama