stil is ,jee zeg verveel me rot waar zijn jullie allemaal ahahahahihihiihi
groetjes marielle mama van tanja
stil is ,jee zeg verveel me rot waar zijn jullie allemaal ahahahahihihiihi
groetjes marielle mama van tanja
haha nog 1 die zich verveelt pffff hussie is er niet kids slapen,en ja verder doe ik weinig…maar ach je heb internet en je bent van de straat
ik kom net binnen dames, die van mij liggen nog niet eens in bed, kan je nagaan hoe wij het er van nemen…maar shoot en ik zal antwoord geven
groetjes Kim, mama van
en
was ff brood maken voor morgen hahahha
keek nu ook niemand
maar hussie is ook weer thuis,dus ga maar ff bank hangen
kom jullie morgen wel weer vervelen hahaha
nee werk toch liever hoor als ik eerlijk mag zijn
Ik heb de kids om 20.00 op bed gegooid, heb me keet gepoetst, en nu zit ik hier stikalleen
Hubby is nog werken, die loopt flink achter met al die begrafenissen de laatste tijd
Dus ach dan hier maar ff klieren
Groetjes Nathalie & Co
hahah gezellig toch,beter als clubs
maare had je van de week nu weer een begravenis,pffff zit niet mee he bij jullie
hihihi eens effe kijken, waar ben ik ??? Ik heb een klein spookje genaamd Jessin, die lekker wakker was gisteravond en bedacht had dat ie wel heerlijk de hele avond bij mamma wou tutten en nadat ik dacht dat ie nu misschien wel eens lekker zou slapen(had m in bad gedaan voordat ik naar bed ging ), vervolgens van 2.00u tot 4.15u lekker weer heeft liggen tutten met drinken. Dus je kan niet zeggen dat ik me erg verveeld heb ( zou wel eens effe lekker zijn hoor hihihi )
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
hihi…aaaah wel schattig hoor! Heeft u wel een beetje uitgeslapen vanmorgen?
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan
U ??? hahaha nee niet echt, maar dat geeft niks want ik hoef verder weinig te doen vandaag. Ikke dacht net effe te gaan slapen want Daan en Evianne slapen ook effe. Whahaha een half uurtje en mijn kleine meneertje had honger. Dat noemen ze dan voeden op vraag hihihi, gelukkig wist ik dat van te voren.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
hihihi, ze zeggen niet voor niets dat de overtreffende trap van moe… moeder is!
maar zo te horen drinkt je knulletje goed?
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan