Het hier bloedheet is

pffffffff

vanmorgen ff kachel aan gedaan voor de jongens,en uit gedaan toen ze naar school gingen,m,aar me kachel gaat niet meer uit
en ondertussen is het hier nu 23 graden

heb de ketel al gereet,en ook niks,nu de stekker er ff uit gehald en zet hem zo weer aan

maar thermostaat is nu op 17 en de kachels worden warmer en warmer pffffff

raar is dit,hoop dat hans erna kan kijken straks anders toch monteur laten komen
heb de deur nu ook maar ff open gedaan

als hans ze binnen zal komen krijg hij klap in zijn gezicht van de warmte

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

batterijen op van de thermostaat?? heb ik namelijk een keer gehad midden in de zomer … ging de ketel ook verwarmen en verwarmen en verwarmen…

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor

nee 3 weken geleden vervangen namelijk

maar de monteur komt zo,heb maar ff gebeld,want het word maar warmer hier

moest de kraan al open en dicht doen,want kan een klep zijn die bleef hangen maar toen werd het nog warmer hier haha

ben benieuwd wat dit weer gaat koste

Dylan & Kaitlyn

Hup de bikini aan wie weet doe je nog een mooi kleurtje op
Hoop dat het snel verholpen is.

Groetjes Marianne mama vanRuben

monteur is net geweest

en me ketel is overleden

we kunnen hem laten maken maar kost zo rond de 500 euro
hij is 10 jaar oud dus we gaan ff op zoek naar een nieuwe

kan er allemaal nog wel bij pfff

Dylan & Kaitlyn

Jeetje zwaar balen zeg!
maar ja beter nu dan dat het straks vriest,
dan zit je mooi in de kou. bbrrrrr…
Hoop dat je iets vind want het zit je de laatste tijd ook niet mee hé

Groetjes Marianne mama vanRuben

Oh nee he bianc, wanneer houd het op??

Succes!

Groetjes Nathalie & Co

hee dat is ook een optie

want jeetje wat een prijzen zeg,je moet een beetje van uitgaan van 1500 euro
vind een hoop centjes

ga morgen even in verdiepen in dat huren

Dylan & Kaitlyn

ja ja tel uit je winst .hoop geld

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 6th to 18th Ticker

Ik weet niet of jullie nu in een koophuis of een huurhuis zitten, maar in een koophuis is het niet verstandig een gehuurde ketel te zetten. Mocht je ooit gaan verhuizen, heb je een probleem. Ten eerste is je huis aanzienlijk minder waard, want je verkoopt hem zonder ketel. Je moet deze eruit laten halen enzo. Een hoop heisa. Dan zou ik er nog eerder geld bij op nemen. En 10 jaar voor een ketel is natuurlijk maar heel kort. Dit is gewoon een pechapparaat geweest. Met een volgende ketel doe je vast veel langer.

uit dit huis gaan wij nooit weg hoor,deze huis heeft de opa van mijn man gekocht

mijn man blijft wonen als ik het in me kop krijgt om te verhuizen zeg maar hahah

maar ik ben op i-net aan het zoeken,we monteren zelf dus de prijzen worden nu wel wat aantrekkelijker zo rond de 800
nog wel veel geld al zeg ik het zelf,dus huren word nu dan geen optie,want daar betaal je zo als ik het een beetje ziet hier 32 euro per maand…

de monteur heeft wel zo gedaan dat we nog warm water kunnen tappenh maar hoelang dat duurt is de vraag dus ik vrees dat er voor het weekend een nieuwe moet komen,aan gezien het kouder gaat worden snachts en ik niet wil dat me jongens smorgens koud aan het ontbijt zitten

Dylan & Kaitlyn

ohhh, wij hebben 4 jaar geleden een huis gekocht en toen had ik het er toevallig over met de makelaar en die zei zo ong. dat het een ramp is als er een gehuurde ketel in zit. Hij zei inderdaad ook dat je het contract kan overnemen, maar ja, willen nieuwe kopers dat? Volgens hem vaak niet. En dan wordt het een getouwtrek zei die. Wij hebben hier ook gewoon een eigen ketel in zitten hoor. Die was een paar jaar daarvoor net vervangen. Ik weet het verder ook niet hoor, dat was wat die makelaar toen zei.

quote:
maar ik ben op i-net aan het zoeken,we monteren zelf dus de prijzen worden nu wel wat aantrekkelijker zo rond de 800

Dat lijkt er al meer op.

zo heb hem besteld,kan hem vrijdag ophalen en zaterdag komt de monteur

volgens e berichten moet het 30% gan schelen met de kosten voor de energie bedrijf,maarja dat zien we volgend jaar wel als we een berg terug gaan krijgen of niet hahhaa

we zien wel,ben al lang blij dat we nu een goedkope hebben gevonden scheelt toch weer ruim 1000 euro

Dylan & Kaitlyn

zo dat is mooie, gelukkig voor de kou klaar .toppie

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

[img]http://by.lilypie.com/tuLOp2.png" alt=“Lilypie 6th to 18th Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />

zooooooooooo hij hangt er,heb mega ruimte over,wat een klein dingetje zeg hihi

gelijk uit geprobeerd,en we zijn er gewoon achter gekomen dat de oude nooit goed gewerkt heeft

me kachels blijven nu warm,hiervoor koelde ze af en waren ze koud en sloeg de kachel weer aan,nu niet heerlijk

alleen met douchen wat minden,de straal is zo hard nu,dus zo ff nieuwe gaat halen voor de kids want die zijn dan gelijk ontvelt zeg jeetje

Dylan & Kaitlyn