het giet hier pijpenstelen .gelukkig geen onweer .want daar hou ik niet van .hoe is het bij jullie allemaal
groetjes marielle mama van
10-10-01
het giet hier pijpenstelen .gelukkig geen onweer .want daar hou ik niet van .hoe is het bij jullie allemaal
10-10-01
pfff hier is het nu even droog
Verder bijna de hele dag regen
Erg jammer
Want we wilde vandaag met de kids van ons en die van een vriendin naar de speeltuin toe
liep dus mooi in het water
Dennis is met Lisa en Cas naar de dierentuin geweest, ging goed maar hebben wel een paar keer moeten schuilen voor de regen.
Ik hoop dat het vandaag iets minder regend, moet visites doen en dan kom ik drijfnat bij patiënten aan, is ook niet leuk.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
gisteren goot het hier de heledag maar door echt kompleten wolkbreuken leken het wel.
maar ons gras komt nu wel mooi op en daar ben ik dan wel weer erg blij mee.
maar een klein beetje zon zou ook wel lekker zijn, niet teveel want dan klaag ik weer dat het te warm word
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
nou vandaag is het huilen .de kraan wil niet dicht .het blijft maar regen we zijn buiten een nieuwe hek aan het plaatsen .maar we hebben vandaag twee palen er in kunnen zetten .meer niet .hoop morgen op iets droger weer
10-10-01
Ja ook hier was het 3 augustus helemaal bal
Onze tuin stond helemaal blank en onze straat ook
zie foto`s
En er waren zelfs mensen die er nog met de auto door heen probeerde te komen met als gevolg dat het bij mensen het huis in kwam
We hebben snel de straat afgesloten
o wat erg heleen .ja je heb altijd van die slimerikken die er door heen willen .hebben jullie wel drogen voeten gehouden .waar wonen jullie ook al weer in de buurt .ja sorry hoor beetje blond messchien hihihi
10-10-01
ohhh heleen wat een water!!
Gelukkig allen buiten en niet ín je huis!
Groetjes Nathalie & Co