Het helemaal niet goed met mij gaat!

Ik heb er lang over lopen denken om dit neer te zetten.
aangezien ikkeben niet zo anoniem is en er altijd bekenden zijn
die meelezen.
Maar ik maak er geen geheim meer van.

Mensen in mijn privé leven weten dat ik een aantal moeilijke jaren achter de rug heb. (ik zal niet in details gaan treden)
Deze gebeurtenissen heb ik tot op heden nooit een plaatsje kunnen geven.
Waardoor ik mezelf vaak moeilijk kan uiten, en 2 tot 3 keer in het jaar last van erge woedeaanvallen heb.

De laatse woede aanval heeft deze week plaatsgevonden toen Ruben weer eens een erge driftbui had, dat was de druppel en ik sloeg helemaal door.
Ik heb zo mijn best gedaan om me intehouden en heb hem op bed gelegt.
Niels meteen gebelt, en gelukkig was hij binnen een kwartier thuis waar hij zoals zo vaak de laatste jaren een verdrietig ingestort hoopje mens aantrof.

Deze woede aanval is voor mij de laatste druppel geweest, en Niels heeft een afspraak met de huisarts gemaakt, en ik hoop zo dat hij me verder kan helpen.
Voorheen waren deze aanvallen nooit zo’n plobleem maar ze worden steeds erger, en ik heb nu een zoon die ik dit in de toekomst wil besparen.
A.S dinsdag moet ik naar de huisarts en zie er zoverschrikkelijk tegenop.

Dus de komende tijd zal ik wat afwezig zijn om aan mijzelf te gaan werken.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Sterkte…

Kuss, Medi

Alle sterkte Marianne!

Groetekes, Sje

Misschien scheelt het als je weet dat je niet de enige bent.
Ik heb ze momenteel soms ook…en ik vind het zooooooooo ellendig omdat hier ook een kleuter rondloopt…
Goed dat je naar de huisarts gaat en heel veel sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

meissie wat het ook is,ik ben blij dat je naar de ha gaat,je geeft zelf al aan dat het zo niet verder kan dus vind het een goede stap van je ne van niels natuurlijk

neem de tijd en als je zin heb gewoon babbelen hier hoor,we zullen je steunen

sterkte

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

ooh Marianne…

sterkte ermee…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Hoi Marianne,
Ik vind het heel goed van je dat je dit zo opengooit en
dat je erover durft te praten. Ik hoop dat je er met gesprekken
achter kan komen waardoor dit wordt veroorzaakt en dat je ook
adviezen krijgt over hoe je er op een andere manier mee om kunt gaan.

Sterkte meid !

Hoi Marianne,

Goede stap om je huisarts te raadplegen. Hij heeft vast wel begrip voor je situatie. Ik weet (helaas) uit eigen ervaring dat zolang je heftige dingen die je in je leven hebt meegemaakt niet verwerkt dat je jezelf blijft tegenkomen. Net een boemerang die telkens terugkomt. Ik heb eea. inmiddels met hulp een plekje kunnen geven, maar zoiets kost tijd.

Tussen de regels door kon ik de laatste tijd in je stukjes al wel lezen dat het niet echt lekker met je ging. Wel goed dat je ondanks je woede zo helder bleef om Ruben in zijn bedje te leggen en Niels te bellen. Baby’s en peuters kunnen je flink uittesten, kan me voorstellen dat je dat niet trekt als je zelf niet lekker in je vel zit.

Heel veel sterkte!! Ik hoop dat je uit je gezin en de verhuizing naar Sneek tzt. kracht kunt putten.

Groetjes, Thirza

Lilypie Derde Ticker

Heel veel sterkte straks bij de huisarts! Ik kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is om alles te vertellen aan iemand. Maar je hebt de eerste stap al genomen en dat is hartstikke goed!!!

Succes meis!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ook ik heb een roerig leven achter de rug ( voor Daan nog ) en ik spreek dan zeker uit ervaring dat het van duidelijk belang is dat je het een plekje geeft en ermee om kunt gaan. Gelukkig kan ik dat nu en neem het leven in zijn algemeenheid wat luchtiger dan de meesten ( denk ik ).
Meis, je kan de dingen niet uitgummen of vergeten, maar ze wel een plekkie geven. Ik hoop dat je hulp gaat krijgen en wens je heel veel sterkte !

marianne heel veel kracht en sterkte toe gewenst .en met hulp gaat het jou lukken
sterkte dinsdag .en lucht je hart

groetjes marielle mama van
10-10-01

Meiden bedankt voor jullie berichtjes.
Vandaag voel ik me redelijk goed, maar ja dat is altijd
wanneer Niels thuis is.
Ik zie redelijk tegen dinsdag op, omdat Niels niet mee kan
die zit helaas die dag in Nieuwegein i.v.m zijn werk.

De huisarts zal je verhaal aanhoren en je doorverwijzen naar maatschappelijk werk of een eerstelijn psycholoog, denk ik.
Dus probeer je voor dinsdag niet te nerveus te maken
Succes!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Marianne, hartstikke goed en dapper dat je naar de huisarts gaat en er wat aan wilt doen! Je bent vast een supermoeder die haar kind wil beschermen!

Het komt vast allemaal goed! ga ervoor!

Tessie

marianne sterkte.

Ik vind het goed van je dat je deze stap zet
om naar de huisarts te gaan.
praat er goed over dat is heel belangrijk.

Als je behoefte hebt kun je me altijd mailen.

veel sterkte.

En we horen hoe het verder gaat.

groetjes katinka

Meid, wat een vervelende situatie en helemaal niets om voor te schamen ofzo! Het is hartstikke goed dat je het onderkent en de stap zet om naar deskundige hulp te gaan. Nou nog doorzetten, maar dat gaat je vast lukken.

Succes en sterkte!

idd begrijp wat je bedoel dat je niet alleen durft of er tegen op zit om te gaan

had ik ook en eenmaal bij de ha,vroeg ze wat er was en ik begon te huilen en te vertelllen en echt normaal willen ze op tijd lopen nu had ze zoites van vertel maar en lucht je hart…

meis heel veel sterkte morgen en kop op he

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ik sluit me aan bij de rest.

Heel veel sterkte morgen bij de dokter en wat goed van je dat je hulp zoekt. Heel belangrijk.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Meid heel veel sterkte
Bekend probleem hoor
Ik heb hulp gehad en moet je zeggen ik ben een ander mens geworden
Soms heb ik ook nog wel die kwaadheid in me maar ik weet er heel goed mee om te gaan
Meid kop op
En hier op het form willen we je ook steunen hoor
Dikke knuf

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ik zal zo Ruben naar mijn moeder brengen en door naar de huisarts.
Gisteren heb ik me zo goed gehouden, en steeds moet ingesproken.
Maar nu begint mijn maag echt te draaien, zie er zo tegenop.

Heb maar een lijstje gemaakt, met hoe ik me voel, als ik al niet uit
mijn woorden kan komen geef ik hem dat wel.