Het hele weekend dreinen

Bah, ik was helemaal blij dat Senne de eerste stapjes had gezet maar ondertussen
heb ik het even gehad met haar. Het hele weekend was 1 grote dreinerige en jammerende bedoening. Dat ken ik totaal niet van haar!

Ze heeft vannacht 3 uur liggen huilen, gillen krijsen, dreinen… ook dat kennen we helemaal niet. En er was naar ons gevoel echt niets, we hebben ze om half 1 even bij ons gelegd om ze even tot bedaren te brengen, binnen 5 minuten was ze aan het lachen en kletsen…}

En overdag was het de hele tijd hetzelfde. We konden echt niets goed doen! Als ik aan het koken was of met koffie in mijn handen liep MOEST ik haar optillen en als ik mijn handen vrij had en Paul niet MOEST ze bij Paul. Zo niet konden we weer genieten van een minutenlang jammerconcert…

Weet ook wel dat het een fase is maar dit vreet energie zeg, pfff!

Groetjes van Sascha en Senne

Het kan heel goed al het begin zijn van de peuterpuberteit, die kan zo rond de anderhalf jaar beginnen. Heftig zeker; heel veel succes. Even de manier vinden die bij Senne past om ermee om te gaan, maar negeren wil vaak al wonderen doen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hier nog een die daar een handje van heeft…
Gewoon negeren en zeggen dat ze zelf kan spelen werkt hier iniedergeval goed.
Tuurlijk geen probleem om even te knuffelen, maar de hele tijd is best vermoeiend.
Succes!

Nathanael is van 10-06-09

Oh gezellig he, ik haatte die dagen zeker als ik alleen was met haar op de zaterdag. Gelukkig zijn die dagen hier een stuk minder inmiddels.

Groetjes,

Michèle

Het begon al heel vroeg vanmorgen…

Binnen 10 minuten was heel de kamer verbouwd en alle meubels lagen bijna begraven onder de puzzels en blokken…pfff. En maar zeuren en dreinen en energie slurpen van mama… ik haat maandagen!!

Dus na d’r fruit heb ik d’r maar in de kinderwagen gezet en ben een uur gaan wandelen (voor het eerst sinds ik door mijn rug ben gegaan!)
Toen was ze een heel stuk rustiger en vriendelijker

Nu ligt ze na 2 boterhammen en een beetje melk op bed… even bijkomen en dan de troep maar even verder opruimen. We waren samen al wel begonnen maar nog niet alles…

Groetjes van Sascha en Senne

Ja een frisse neus halen kan heel goed werken!
Geniet lekker even van je rust!!

Nathanael is van 10-06-09

OWW GEZELLIG !!!

IK KAN ME NOG HERINNEREN HOE LASTIG IK DIT VOND IN HET BEGIN EN HOEVEEL ENERGIE HET KOSTTE. INMIDDELS ZIJN WE EEN HALFJAAR VERDER ENKAN ONS DAMETJE AL MEER ZELFSTANDIG SPELEN, DAT SCHEELT ENORM. OOK DIE EIN BUIEN ZIJN VEEL MINDER.

HET IS EVEN ZOEKEN NAAR JE EIGEN MANIER IN DIT LASTIGE GEDRAG. HIER WERKT AFLEIDING HEEL ERG GOED, NEGEREN SOMS MAAR BETER OM ACTIEF EVEN IETS ANDERS TE DOEN.

STERKTE!

GROETJES ESTHER