hoi meiden
af en toe heb ik dr geen puf meer voor.
als hij zijn zin niet krijgt of als hij iets doet waar hij zijn broers niet bij wilt hebben dan gaat hij op een hele iritante manier piepen en gillen.
hier kan ik dus zo echt niet tegen.
en dat weet hij volgens mij donders goed.
iig zijn we nu op een punt beland dat we hem zoveel mogelijk ontwijken als hij bv achter de pc zit , want daar is het altijd wel raak, of worden zijn broers weg gestuurd zodat hij maar niet gaat piepen.
ik wil van dit gedrag af want het is gewoonweg niet de bedoeling dat wij op onze tenen gaan lopen voor dat kleine mannetje.
ik weet wel dat ik hem cosuquent op de gang zou moeten zetten maar ik heb dr geen puf meer voor
daarbij loopt hij dan direct naar de wc om de kraan daar aan te zetten en alles nat spetterd dus op zich voelt hij zich dan ook niet gestraft.
iemand tips voor me?
of tips waar ik de kracht vandaan kan halen om toch hem op zijn plek te zetten en niet zijn broers weg te sturen wat natuurlijk veel makkelijker is aangezien zij wel gewoon luisteren.
vraag me af wat er mis is gegaan aangezien ik hem hetzelfde heb behandeld als de twee oudste bahalve toen hij ernstig ziek was en dus veel aandacht kreeg en verwend werd maar dat is al ruim een jaar gelden en dat heb ik nu afgesloten en geaccepteerd dus ik zit niet meer in de fase van hij was ziek en dus nog steeds zielig.
nou hoop op advies alvast bedankt
groetjes
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag