uitgezocht voorlopig niet meer leverbaar is. 2 weken geleden had ik een topic geopend dat we geen leuk geboortekaartje konden vinden. Nu hadden we eindelijk via de site waar het kaartje van Rainbow vandaan kwam. Weet even niet meer welke site een heel leuk kaartje gevonden. Maar dat kaartje bleek dus uit de collectie te zijn.
Wij vorige week uiteindelijk toch via de drukkerij waar Tim zijn kaartje ook vandaan komt een heel leuk kaartje uitgezocht. Gisteren meteen besteld en we zouden begin volgende week een proefdruk krijgen. Krijg ik vandaag een telefoontje van de drukker dat dit kaartje pas weer half maart leverbaar is. Dus ja dan krijgen we na half maart pas een proefdruk. En we hebben geen garantie dat het ook daadwerkelijk half maart is. Dus de drukker vroeg al moeten we ze toch bestellen of ga je voor een ander kaartje. Maar ja aangezien ik 27 maart ben uitgerekend, wil ik niet na half maart pas een proefdruk ontvangen en ook nog eens het risico lopen dat het niet naar ons zin is of ik eerder ga bevallen.
Pff dat wordt dus weer een ander kaartje uitzoeken. Was juist zo blij dat we eindelijk een kaartje hadden. Maar goed telkens is er wel iets mee aan de hand.
Sorry, moest het even kwijt.
Groetjes,
Sandra