Het gaat zo snel

hoi allemaal.

pas geleden zei ik toch dat Ryan door de kamer tijgert nou hij doet weer nieuwe dingen erbij.
hij kan nu van liggen naar zitten en van zitten naar staan (dit alleen in de box omdat hij daar niet kan wegglijden).

hij is zo eigenwijs. zit hij op zijn handen en knieen en dan steekt hij een beente naar voren, het andere beentje erbij en dan zit meneer ineens op zijn kont.

is zo leuk om te zien.
Ryan is heel de dag aan het trainen, hahahaha

o wat heerlijk he als hij weer nieuwe dingen doet .ja nog even en dan staat hij , en dan is niks meer veilig hihihihihiih .ja het zijn leuke tijden, om te zien hoe ze het allemaal doen . nou geniet er van want het is zo voor bij . ik zie het wel aan tanja zo hard het is gegaan .

groetjes marielle trotse mama van tanja

Leuk hoor!
Ik zie het al helemaal voor me, hoe hij op zijn kont gaat zitten
En ja, het gaat inderdaad snel.
Dat is echt een “ge-eikte” uitspraak, want volgens mij riepen mijn moeder en haar vriendinnen dat vroeger ook al, haha!!
Maar het is gewoon een feit.
Als ik zie wat Steef nu allemaal al weer kan en dat hij over 2 maandjes al weer 3 jaar wordt…pffff…is echt snel gegaan hoor!
Maar leuk is het absoluut!
Geniet ervan!

Liefs, mamma van Stephan

jaaaa heerlijk al die vooruitgangen he? je bent dan zoooooo trots als ze weer wat nieuws doen!!

maureen

Leuk en spannend allemaal. Het is altijd een verassing wat er volgende week (zelfs volgende dag) gebeurt.
Geniet ervan.

Liefs Kristel

nou mijn grootste verrassing kwam vandaag.

Ik had Ryan lekker op bed gelegd en ik ging zelf douchen en aankleden, hoor ik ineens een doffe klap en gelijk daarop een hartverscheurende huil.
ik ren naar zijn kamer en ja hoor daar lag hij dan op de grond.

nou ik kreeg de schrik van mijn leven, ik pakte hem op en Ryan pakte me vast en huilde.
nou ik kon wel meejanken, dit alles duurde nog geen 30 seconden en toen lachte Ryan al weer.
pff wat ben ik geschrokken zeg.
heb nu gelijk het bedje op de allerlaagste stand gezet.

Ryan heeft gelukkig niks, ik heb alles nagekeken, hij heeft nieteens een bult, ik hou hem natuurlijk wel in de gaten, maar tot zover gaat het gelukkig goed.
ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan en ik voel me zo’n slechte moeder. bah…

Hij is vandaag precies 10 maanden en ik ga lekker vanmiddag naar een strandje hier in de buurt (wel goed aangekleed natuurlijk) ga ik lekker picknicken met mijn kleine man.

Brrr…krijg meteen weer de rillingen.
Dit is ons met Stephan ook eens gebeurd. En die klap is écht DOF, brrr…
Kan me goed voorstellen dat je je rot geschrokken bent!
Geniet maar lekker van het strand en de picknick vanmiddag, het is heerlijk weer!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. je bent dus GEEN slechte moeder hoor!
Het is ons ook gebeurd en ik denk nog wel veel meer mensen!

Gewijzigd door - Bieb op 15 Apr 2004 13:07:29

je bent echt niet de enige hoor natasja , tanja heeft het ook een keer gehad . ze was het er niet mee eens dat ze naar bed moest, dacht ze ik klim er wel even uit. maar dat ging niet goed, gelukkig niks. meer de schrik .

maar daar door ben je geen slechte moeder hoor

veel liefs marielle knuffels van tanja

nee dat weet ik nu wel weer, hhaahaha maar vanmorgen voelde het anders,
zal de schrik wel geweest zijn.

Hoi Natasja.
Pfff wat schrikken zeg!!!
En wat voel je je dan rot he! Oh had ik maar …dit of dat.
Ik ken het gevoel.Zoals je al las overkomt iedereen wel eens zoiets,maar het blijft rot.
Die kleintjes zijn ook zo watervlug…Je moet altijd 3 stappen vooruit denken.Daar wordt ik ook wel eens heeeeeeeeel moe van.
Gelukkig is de schade bij Ryan meegevallen.
En nogmaals(zie vorige berichten).
Je bent geen slechte moeder hoor!Ryan is je gewoon een keertje te vlug afgeweest.
Kan gebeuren,en het zal ook vast niet de laatste keer zijn(Als ik bij mezelf mag rekenen).
Groetjes Eljada.
P.s. eigenlijk weer een nieuwe fase he! Het bedje zo laag zetten.