Het gaat weer lekker

as maandag zou ik gaan vliegen naar curacao
Nu gaat miss het vliegtuigmaatschappij failliet.
paniek in de tent dus.
of ik kan mijn het afwachten met de kans dat ik maandag dus 1. niet vertrek en 2. mijn geld kwijt ben
of ik kan een andere ticket kopen en dat kost me 217 euro extra. en daar komt dan bij kijken dat ik dan eerst naar bonaire vlieg daar een paar uur moet wachten en dan weer doorvlieg.
ik vertrek dan midden in de nacht en kom dan maandag om 730 plaatselijke tijd aan.

weer een vervelende situatie
dacht eens lekker onbezorgd van te kunnen genieten maar nu dit weer.

ik weet wel dat dit niet een verschrikkelijk probleem is maar ik vind het gewoon vervelend.

jeetje balen zeg,welk maatschapij is dat dan???

Kaitlyn.beebiesite.nl

Tuurlijk is dat erg vervelend joh, als je dus meer zekerheid wil moet je best veel bijbetalen en dan ook overstappen en s`nachts vliegen ?
Zou ik behoorlijk de balen van hebben. Ik hoop dat het op zijn pootjes terecht komt en je verder ongestoord kan gaan genieten van je lievie. Succes !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Nou, dat was dan een fijne vliegmaatschappij…(not)
Ik hoop dat het een beetje voordelig en prettig op te lossen is voor je.
Want bijbetalen en ook nog eens overstappen met een klein kind is niet echt geweldig natuurlijk
Maarre…hebben ze daar dan geen regeling voor eigenlijk?
Jij kan er toch niks aan doen dat hun misschien failliet gaan?

Succes!

Groetjes, mamma van Stephan

ik heb vandaag gelezen dat ze de vluchten van feb door laten gaan
dus ik hoop dat ik morgen de bevestiging krijg dat alles goed komt
ben er aardig ziek van moet ik jullie zeggen

maar we wachten weer af
heb tenslotte ergere dingen overleefd haha

Exel zeker dus. Mijn zus is reisadviseuse en die boekte ze ook vaak, ik geloof dat je daar voor slecht een tientje extra lekker ruim in comfort-klas kan zitten.

Veel plezier op Curacao!

Je vliegt toch wel in de maand februari toch ook weer terug?

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

het is nog steeds niet zeker
dus ik moet nog steeds afwachten