Het fruithapje, Liga en vlees kwestie

JIJ hebt makkelijk lullen!!! Met je cup D! nu de bv eruit is, zijn ze toch behoorlijk gekrompen hoor, maar ik vind je wel heeeeeerlijk subtiel

xxx suus
mama van Milan Thiamo & Andora Faith.

Stelletje grapjasen…
lag hier helemaal plat van het lachen…

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

ze worden inderdaad niet mooier van het borstvoeden hihihi
Ach ja tis voor een goed doel toch!!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

Hoi Suus,
Sorry…, had niet helemaal door dat jij diegene van de Seroxat was… Vervelend voor je…
Bij mij was het ook maar afwachten of ik het kon (kan) volhouden, want ik heb een schildklierziekte… Gelukkig neemt mijn lichaam het tot nu toe nog goed over… Anders moest ik ook weer aan de medicatie en dan moest ik stoppen met bv…
Ik hoop dat ik de zes maand vol kan maken…
Succes verder,

Liefs van Chantal
Mama van Mirthe 15-11-2001

Goh, dat is wel spannend inderdaad Tal, balen he, als t niet zo gaat zoals je het had voorgesteld, bij Milan ging de bv nl helemaal niet goed (kloven), dus had ik na 3 mnd al geen bv meer, en nu ging het juist wel zo goed, het meest balen vind ik dus nog dat je van anderen hoort dat die van hun HA andere dingen hebben gehoord en dus wel gewoon nog bv geven. GRRRRRR }
Nouja, iemand een tip hoe ik mn borsten weer mooi kan krijgen? (waar ging mn vraag allereerst ook alweer over?) Werkt je schildklier te traag of te snel? Das ook niet mis trouwens! Ik hoop dat je lichaam je niet ´in de steek´ laat, succes!

xxx suus
mama van Milan Thiamo & Andora Faith.

Hoi Suus,

Mijn schildklier werkt te snel, maar op het moment gaat het heel goed, hoor… Gelukkig!

Liefs van Chantal
Mama van Mirthe 15-11-2001