Het er bijna op zit

Het verbouwen zit er bijna op voor ons!

Alles liep een beetje anders…
Vorige week vrijdag zou de keuken al geleverd worden, maar omdat alles uit een bouwdepot betaald moet worden… heeft de Ikea t geld niet optijd ontvangen, waardoor de keuken weer mee terug ging… Aankomende Dinsdag krijgen we dan echt de keuken!
De badkamer moet ook nog eens helemaal gestuct worden, omdat wij de tegels er afgebikt hebben…
Ook de badkamer tegels en de meubels hebben we nog niet… omdat dat dus ook niet optijd betaald is… Ik hoop maandag/dinsdag…

Ook bleek er een lekkage onder de vloer (in een buis) te zitten…
Meerdere zelfs… Vrijdag zou er een collega van Chris komen om t te maken… Chris nam die dag extra vrij…Die kwam niet… zelfs niet afgebeld…
Later zei hij ik kom zaterdag ochtend… tussen 10 en 11… Nee hoor, meneer was er niet… Toen werd het al zaterdag middag… nee ook geen collega gezien…
Zondag kom ik zei die… echt waar… En weer niemand gezien…
Ik was er zoooo ongelooflijk klaar mee… en was/ben super chagrijnig… want zolang die lek niet gemaakt is, kunnen wij niet oververhuizen vanwege al die motvliegjes… (maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar… hij is er eindelijk!)

En tot overmaat van ramp, blijkt er tussen het dubbelglas vocht te zitten, en nee niet 1 raam… maar 4!!!
Verschrikkelijk! Ik vindt het heel leuk een opknap huis… maar niet binnen 4weken! We zijn zooo ongelooflijk druk geweest… tussen schooltijden door, gauw de kids in bad en naar bed, en daar ging 1 van ons weer…
Chris heeft nog geen vakantie, (over 2 weken pas), dus moet alles savonds… Gelukkig hebben mijn ouders overdag HEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEL gedaan… Ben ik ze ook super dankbaar voor… maar ik verhuis voorlopig 30jaar niet weer!!!

Ik hoop Donderdag/Vrijdag over te kunnen…Want dan kunnen we hier in ons oude huis nog even aan de gang, want er moeten nog 2slaapkamer behang getrokken te worden… Pffffff duimen jullie mee dat we voor t weekend over zijn!!

Liefs, Melanie

Heftig en druk allemaal. Maar lees ik nu goed dat jullie het oude huis behangvrij moeten achter laten? Is een huurhuis toch? Is dat normaal? Bij de woningbouwverenigingen waar ik gehuurd heb, heb ik dat nog nooit meegemaakt… Succes ermee, want dat vind ik altijd de meest vreselijke karweitjes tijdens een verhuizing…

Bikkelaars zijn jullie. Ik duim mee!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

@Freubeltje: We moeten het idd behangvrij achterlaten… mits er niet over heen geschilderd is… en dat is in ons geval wel zo… als er alles leeg hebben, moeten we nog 1kamer behangvrij maken… Daar komen we nu totaal niet bij met al die rotzooi… hahaha
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr 1 voordeel… er is geen lekkage geconstateerd… dus al die motvliegjes moeten weggaan als er een keuken en badkamer inzitten… En morgen komen ze een soort van droogzuiger ofzo brengen, die onder de grond alles droogmaakt… (vocht eruit trekt)… Vanavond word de badkamer gestuuct… en ook het geld uit de depot is vanavond bij de Praxis aangekomen, dus morgen haal ik daar alles op…
En tussen 7.30uur en 10.00uur morgen ochtend brengen ze de keuken… Altijd kloten als je niet heeeeeeeeeeeeeeeel erg in de buurt woont… Dus dat word vroeg opstaan… ga ik ondertussen maar even in de tuin bezig daar!

Liefs, Melanie

En ondertussen opnames laten maken voor “Bouwval gezocht”,
en “Help mijn man is klusser”?

M.

hahaha had zomaar gekunt Marcel, want een bouwval was het zeker, en mn man kan niet klussen… hahaha

Liefs, Melanie

En dan komen ze om 5 voor 10 nog eens aankakken… Maar ligt je tuintje er netjes bij

Groetjes Manderijn.

Vervelend dat het soms zo tegen zat, maar wel fijn dat het er nu bijna op zit.

Succes nog even!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ohhh my goddddd, het zit erop hoor!!! Oude huis vanmiddag sleutel inleveren…
Heb vorige week even een breakdown gehad…zat er helemaal doorheen…ales zat tegen, en iedereen zat te zeuren…
Maar nu gaat alles weer goed… Overal staan nog dozen natuurlijk, en het is nog niet helemaal af…maar dat komt ook wel weer goed…

Liefs, Melanie