Het einde is in zicht

Daar ben ik dan
Ik ben super blij want er is een einde inzicht
Vanmiddag bij de gyn Maar dat wisten jullie al hahaha
Nou had dus geen ontsluiting baal baal
Maar de gyn zag dat het niet meer ging en stelde een keizersnee voor
Dus we hebben ja gezegt
Dinsdag 25 oktober word ons kleine mannetje eindelijk geboren

Jullie snapen natuurlijk hoe blij we zijn
Eindelijk eindelijk

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Oooooh heerlijk!!!
Dat is al snel! (nog 6 nachtjes zou ik tegen Stephan zeggen )
En wie weet komt hij toch nog eerder, spontaan.
Maar in ieder geval duurt het niet langer dan tot dinsdag.
Weet je al hoe laat je de keizersnede krijgt?
En neem je een ruggeprik? (ja toch?)
Jee, gaaf joh. En spannend tegelijk!
Ben blij dat je nu écht wat zekerheid hebt

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

oef zal een opluchting voor je zijn!!! volgende week rond deze tijd heb je je beebje al in je handen,en wie weet begint het toch nog spo,taan heleen heel veel succes!!!

liefs jessica, &

O, wat spannend! Waarom hebben ze dat eigenlijk voorgesteld? Voorzien ze problemen bij een gewone bevalling, of vinden ze het gewoon te lang duren. Goed dat ze het hebben voorgesteld, waarom niet? Ze hebben mij tot 42 weken door laten lopen, ik was kapot en ze moesten het toen nog opwekken ook.

Ook wel een gek idee dat je nu precies weet wanneer hij komt. Je zal zien dat hij in de tussentijd zelf de boel op gang zet, ha, ha.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Gewijzigd door - Nikki. op 19 Oct 2005 21:55:51

Ja Bieb word een ruggeprik
Wil er graag bij zijn
En wanneer precies (tijd ) weet ik nog niet dat hoor ik maandag
Want heb dan een afspraak om 14.00 uur op de afdeling
En dan hoor ik ook of ik dan al moet blijven of dat ik nog een nachtje thuis mag slapen
En klein voordeeltje heb ik wel hoor
Door die zwangerschapsuiker word je vaak heel vroeg op de planning gezet

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Gewijzigd door - heleen op 19 Oct 2005 21:59:47

quote:
Ze hebben mij tot 42 weken door laten lopen, ik was kapot en ze moesten het toen nog opwekken ook.

Volgens mij is Heleen dan ook 42 weken toch?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 19 Oct 2005 22:01:33

quote:
Volgens mij is Heleen dan ook 42 weken toch?
Nee Bieb ben dan 41 weken en 5 dagen Oja misschien ook nog wel grappig om te vertellen Robin is op een dinsdag geboren met een zwangerschap van 41 weken en 5 dagen En deze ook Het enige wat verschild is de geboortedatum En de zelfde gyn haald hem Eigenlijk wel super mooi

Ohhh wat spannend, pffff nou nog ff en dan is het genieten geblazen

Groetjes Nathalie & Co

Nog 5 daagjes wachten.
En een mooie datum want het is de trouwdag van mijn ouders!!!
Sterkte met wachten.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Jaaaaaaaaa joepie, nog 5 nachtjes en dan kunnen jullie dit kleintje heerlijk knuffelen. Mits hij zich niet eerder bedenkt. Jessin kwam ook zo lekker 12 dagen over tijd en Evianne 6. Heel veel sterkte met deze laatste 5 dagen meid en ik hoop dat je lekker vroeg aan de beurt bent dinsdag.

Oké, 41 weken en 5 dagen dan (scheelt maar 2 daagjes )
Wat grappig zeg, dat je nu weer na 41,5 weken gaat bevallen en toevallig ook weer op een dinsdag
En dezelfde gynaecoloog ook nog! Zal voor jou ook wel “vertrouwd” voelen denk ik?

joepie joepie de kleine komt er dus gauw aan ,ben zeer benieuwd sterkte en succes met wachten

groetjes marielle mama van
10-10-01

ja jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,mooi vooruit zicht heb je…

weet niet of je nog hoopt op zelf te bevallen natuurlijk dat zou mooi zijn dan

maar wel toeval dat het ook 42.5 en op dinsdag is

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Milan was er ook met 41 weken en 5 dagen

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Oké, 41 weken en 5 dagen dan (scheelt maar 2 daagjes ) Wat grappig zeg, dat je nu weer na 41,5 weken gaat bevallen en toevallig ook weer op een dinsdag En dezelfde gynaecoloog ook nog! Zal voor jou ook wel "vertrouwd" voelen denk ik?

Wat grappig!

Heel veel succes!

quote:
Oké, 41 weken en 5 dagen dan (scheelt maar 2 daagjes ) Wat grappig zeg, dat je nu weer na 41,5 weken gaat bevallen en toevallig ook weer op een dinsdag En dezelfde gynaecoloog ook nog! Zal voor jou ook wel "vertrouwd" voelen denk ik?

Wat grappig!

Heel veel succes!

quote:
Zal voor jou ook wel "vertrouwd" voelen denk ik
Het voelt zo vertrouwd aan zo rustig gevoel heerlijk hoor Oja hij doet dinsdag ook meteen de sterilisatie want dat willen we graag Zal meteen ff uitleggen waarom Ik heb bij deze zwangerschap zoveel last van de bi dat ik een volgende zwangerschap niet meer zie zitten Ik heb altijd een groot gezin willen hebben maar ik moet nu aan mezelf en mijn kinderen denken En ik heb ook gemerkt dat wanneer ik aan de pil ben of andere hormonen binnen krijg ik ook meer last heb van de bi En ik wil graag een mama zijn die lekker met haar mannen kan stoeien en als het moet in bomen klimmen enz
quote:
weet niet of je nog hoopt op zelf te bevallen natuurlijk dat zou mooi zijn dan
Tuurlijk lijkt het me nog geweldig om het op eigen kracht te doen en als de kleine zich van het weekend aan kondigt zal ik het zeker ook proberen hoor

oke nou dan blijf ik nog steeds door duimen,ze gaan wel zeer doen…

dus kleine bink je mag komen hoor van ons,me duimpjes doen zo zeer nu hihiihhiih

sterkte nogmaals met die laatste loodjes

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Vanmorgen zei Ed toen hij beneden kwam
Zo nog 1 dag werken en dan kan de baby komen hahaha
Vond het wel heel lief
Hij kijkt er ook erg naar uit hoor
En ik ooooooooo ik kan niet wachten hoor
Ben zo benieuwd hoe de kleine eruit ziet
En hoe Robin erop reageerd
Zo spannend dus

Jaaaa, spannend is dat hè!!
Ik heb het ook wel hoor. De nieuwsgierigheid naar dat kleine, drukke meiske in mijn buik.
En erg benieuwd ook naar de reaktie van Stephan als hij “zijn” Kaya eindelijk
kan zién

Trouwens, elke keer als ik hier kijk en ik zie je naam staan dan hoop ik dat er staat dat die kleine geboren is hahahaha
Ben ook best benieuwd naar de naam. Zit steeds al te denken wat er nou bij Robin
"past"

Gewijzigd door - Bieb op 21 Oct 2005 20:57:43