van onze dochter is doorgebroken? Onze zoon was pas 10 maanden toen de eerste kwam, dus ik was best verrast. Ze lijkt dan al direct weer zo groot, hoewel het nog nauwelijks te zien is, maar ze lijken weer zo’n stap verder!
Het eerste tandje
ik vind het ook zo grappig als ze nog maar 1 of 2 tandjes hebben en dan gaan lachen. Heeft ze er veel last van gehad?
Groetjes Nancy
Leuk dat haar 1 e tandje door is.
Tim was precies 7 maanden toen zijn 1e tandje door was en Daan 8,5 maand.
Groetjes,
Sandra
@Zwelgje74: ik weet eigenlijk niet of ze er echt veel last van heeft gehad. Ze was 's nachts wel elke keer wakker de afgelopen week (vannacht voor het eerst weer doorgeslapen), maar verder niet erg huilerig of zo. Dus ik denk dat het wel meeviel. Onze zoon had er ook niet zoveel last van, alleen van zijn kiezen en hoektanden. En dan met name de luieruitslag. Pff, dat is wel een groot nadeel zeg!
@mooiezoon, ze hoeven er ook geen last van te hebben. Zelfs heel fijn natuurlijk als dat niet zo is.
Hier kwamen de tanden per 2 tegelijk en meneer had in 8 weken 8 tanden door! (gepaard met vele slapeloze nachten en hij is al niet zo’n goede slaper…) En die luieruitslag is idd erg vervelend, ik smeer dan meestal al preventief met sudocreme of bepanten…