Het een dag van mijlpalen is

Sofietje is vandaag voor het eerst naar de psz geweest en ze vond het fantastisch, we waren er om 9 uur en om 10.15 ben ik maar weggegaan want mevrouw kon het wel alleen, heb haar stralend weer opgehaald om 11.30uur, echt leuk zo’n stralend koppie hoor.

Victor zijn eerste tandje is er ook door vandaag dus het is een mooi daggie om te onthouden en op te schrijven in hun fotoboeken

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Leuk joh!
Ik wist helemaal niet eens dat Sofie nu EINDELIJK ook mocht!!!
Fijn dat ze het zo leuk vond!
En inderdaad een dag om te onthouden, met Victor’s eerste tandje erbij.
Leuk hoor!

Groetjes, Bianca

he gaaf dat sofie nu ook mag zeg heerlijk vooral omdat ze eraan toe was he

en victor zijn tandje wouwwww gaat hard dan ineens

Heee wat leuk! Hahaha dus idd beide aan een mijlpaal gedaan.

Fijn, dat Sofie het zo leuk vond! En Victor, nog ff en je hebt een mond vol tanden

groetjes Monique

Hoi kim! Wat fijn dat het zo goed is gegaan! En dan Victor ook nog eens een tandje door! Dit is echt een dag die in jullie geschiedenis boek mag! Lieve groetjes Daantjuh

Super wat gaat alles toch veelste hard, ik gaat wat cliche klinken maar het is gewoon zo, waarom kunnne ze niet wat langer klein blijven hihihi…

ga zo door sofie, jammer dat ik nu hoor dat je ziekies bent beterschap en een wangkusje van jordy hihi als je beter bent doen we weer eggie hihi

Tries

Liefs Tries

En wat doe je nou als ze naar de PSZ is. Lijkt me een raar gevoel (of niet).

Liefs Kristel

ze kan niet vandaag omdat ze koorts heeft en tja als zij er naartoe is heb ik alijd victor nog die ook best aandacht voor zichzelf verdient

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

beterschap

Liefs Kristel

Hoi Kristel,

In het begin is het wel maf als ze voor het eerst naar de psz zijn.
Tenminste, zo ervaar IK het dan.
Stephan is nu 3 x gweest waarvan 2x alleen en dan liep ik thuis bijv. heel stil naar boven en dan dacht ik: O nee! Stephan ligt helemaal niet in bed te slapen!!!
Dat soort maffe dingen dus.
Ik ben het gewoon niet gewend dat hij er niet is en heb niet een ander kind als afleiding thuis.
Maar…het went vast vanzelf!!!

Groetjes, Bianca

Enne…Sofie: beterschap hoor!!!

Oei, voel ik me toch weer een slechte moeder.
Ik geniet van die paar uurtjes alleen.
Of ik werk er een keer doorheen of ik ga lekker zitten lezen.
Heb meer zoiets van, mijn tijd nuttig besteden want hij is zo weer thuis

Niet dat ik hem kwijt wil, maar die paar uur per week vind ik wel lekker hoor.
Morgenvroeg gaat Lucas ook weer.
Kan ik hier ff lekker dweilen. Nog wat strijken. Gaan we wel samen nog ff boodschappen doen, dat vind lucas ook altijd leuk.

Groetjes Mim

Ha die Mim,
Ik denk dat ik dat na een paar keer ook wel heb hoor, haha!
Moet nu gewoon alleen nog even wennen.

Groetjes, Bianca

P.S. ik ben ook best blij als hij 's middags een keertje slaapt hoor, haha!
Komt beetje op hetzelfde neer toch?
Enne…geen slechte moeder vind ik je hoor!

Natuurlijk heeft het ook zo zijn voordelen en natuurlijk zal ze niet de hele dag weg zijn. Maar als ze nu bijv. naar de oppas is en mijn man haalt haar op en ik ben toch eerder thuis dan zij, dan heb ik echt een rotgevoel en zit ik echt te wachten tot ze thuis komen. Meestal moet ik haar dan ook heel lang knuffelen.

Liefs Kristel