Het duurt zo lang

Het duurt zo lang voor ik naar de verloskundige mag. Aanstaande maandag mag ik eindelijk, ik ben dan bijna 13 weken. Ik ben ongeduldig en wil nu wel eens het hartje horen van mijn kindje.

Nu het zo lang duurt ga ik me gelijk gekke dingen in mijn hoofd halen; zou het wel leven, verbeeld ik het misschien dat mijn buik dikker wordt alleen maar omdat ik het zo graag wil, enz.

Sorry hoor zo op de vroege morgen maar ik heb er gewoon slecht van geslapen vannacht.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & 12 weken zwanger van nummer 2.

ja ik snap het wel!! zeker als je al heel vroeg weet dat je zwanger bent duurt ddertien weken erg lang ja voordat je eindelijk echt de bevestiging hebt datr je zwanger bent. het hartje!! en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me nu ook meer zorgen maak als bij die eerste twee. je hebt een gezond kind zal dit bij de tweede ook zo zijn. we weten nu inmiddels hoe het is om een gezond kind te hebben en we weten ook dat het wel eens mis kan gaan. ik begrijp je ongerustheid wel… gelukkig mag je maandag. en het geeft niks hoor dat het zo vroeg is datje je verhaal op schrijft. hele dikke knuffel van mij. xxx

maureen

Hoi Jolanda,

Ik snap het heel goed hoor!
Logisch toch, dat je het hartje wilt horen kloppen!
Sterkte t/m maandag!

Groetjes, mamma van Stephan

idd begrijp je goed hoor en zal ik ook hebben

heel veel suc6 maandag

Hoi Jolanda,
Wat het duurt het dan lang he voor t maandag is! Nu nog 1 nachtje slapen. (als dat wel gaat lukken) Veel succes morgen en geniet ervan!

Groetjes,
Suus

Ja nog 1 nachtje slapen en dan nog een hele dag wachten want de afspraak is pas om 20.50. Maar ik heb gisteren mijn nieuwe auto gehaald en Denn is morgen ook vrij dus gaan we lekker autorijden en dan gaat de dag gelukkig hard genoeg.

Ik zal jullie laten weten hoe het is geweest. Lief dat jullie allemaal zo meeleven.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & 12 weken zwanger van nummer 2.

veel geluk bij de verloskundige. laat je even weten hoe het geweest is? eindelijk is het zover!! kuss

maureen

jiepie het is zover vandaag mag je eindelijk naar de verloskundige heel veel succes en laat even weten hoe het was

groetjes marielle

Gewijzigd door - zaan5 op 24 May 2004 11:10:10

Ja, we hebben het hartje gehoord.
Ik ben zo blij.
Maar ik ga nu mijn bedje in want ik ben erg moe en moet er morgen weer vroeg uit.

Hoi Jolanda,

Wat FIJN!!!
Heerlijk hè, dat hartje horen. Zeker voor de eerste keer.
Nou, kan je weer een beetje gerust zijn toch?
Ben echt blij voor je.
Geniet lekker van je zwangerschap!

Groetjes, mamma van Stephan

hoi jolanda, ik ben ontzettend blij voor je!! hou het moment lekker vast en geniet van de zwangerschap. kussie

maureen

Altijd weer een opluchting!
Gefeliciteerd hoor!
En geniet ervan!

Groetjes Mim

10 juni heb ik mijn eerste echo. Jippie dan kan ik mijn kleintje eindelijk zien.

Bedankt voor jullie medeleven.