Het breekt hem op! weet iemand een huismiddeltje?

Hoi Hoi.

Ik zit hier met een klein verdrietig jongetje, die vanmiddag voor het eerst spruitjes heeft gehad, en het trouwens heerlijk vond.
Alleen net zoals bij de meeste mensen breekt het hem nu op, en begon hij dus te huilen.
heb hem dan net even opgepakt en daar kwam nog allemaal lucht uit.

Kan ik hier ook iets tegen doen? zelf neem ik altijd even een rennie maar dat mag hij nog lang niet hebben.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ooooh, wat vervelend!!! Tja… wat kan je er tegen doen? Het moet eruit, maar om alles een beetje te verzachten… misschien zijn buikje masseren? Ook zijn knietjes tegen zijn lijfje duwen zorgt ervoor dat de lucht eruit kan. Lekker in een warm bad. Venkelthee.

Mogen ze al spruitjes dan? Volgens mij kan je daar beter nog even mee wachten, tot ze 1 zijn, net als rode kool enzo. Maar ik weet het niet zeker, zal 't eens opzoeken.

[/url]

oooh vergeten: succes met je arme mannetje!!!

[/url]

heb eigenlijk geen idee of ze dat al mogen hebben, hij eet gewoon met de pot mee dus ook rode kool, heb tot zover ook nog nooit problemen met hem gehad.
maar eten waar veel kruiden inzitten krijgt hij dan nog niet, zoals macaronie spagetti en nasi, want daar gooi ik nogal wat kruiden door heen.

Hij is net met zijn papa lekker onder de warme douche geweest en heeft zijn flesje melk op en het is nu stil, ik hoop dus dat hij vanacht zal doorslapen, denk het haast wel.
maar voor een volgende keer, zou het makelijk zijn als ik zou weten wat te doen mocht het weer eens gebeuren.
want ik vind het zo zielig.

Ach, wat vervelend…
zelf nog niet echt meegemaakt, heb het nooit gegeven voor 13 maanden…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

wij gaven de kinderen tegen kramp cinababy volgens mij van vsm, maar heb je nu natuurlijk nix aan.
sterkte ermee, zielig.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

ahhhh wat sneu voor het ventje!! ja marianne ik kan me voorstellen dat je hem gewoon geeft wat jullie eten!1 dat vind ik af en toe ook wel eens moeilijk…ik eet nu heel veel dingen die alleen zij mag anders maakte ik altijd aprate dingen maar nu even niet!!
ik hoop voor je dat hij vanacht lekker doorslaapt!!
lieve groet janneke en hannah

http://www.vsminfo.nl/

en dan zoeken op kwaal/produkt.

ik had dit altijd in huis, werkte super!!

Slaapt ie goed MJ?

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Gewijzigd door - 1977Dorien op 21 Feb 2006 22:29:05

Hij heeft gewoon lekker doorgeslapen, en is nu wat aan het brabbelen.
dus ik zal hem zometeen maar uit bedje halen.
de spruitjes daar wacht ik voorlopig maar even mee.
bedankt voor jullie reactie’s heb er zeker wat aan gehad.

Nou gelukkig is het goed gegaan vannacht.

Kool wordt idd afgeraden tot 1 jaar en waarom…nou dat heb je even ontdekt!
Kan gebeuren toch…die van ons is al eens een beetje te koud geweest.

Tessie