Het blijft maar doorgaan

Mijn vriend heeft een zoontje van 2 jaar en acht maanden. Dat kleine mannetje zit al zolang als dat ik hem ken (en dat is inmiddels ruim een jaar) vol met snot… Hij heeft heel lange tijd gehad dat hij alsmaar verkouden was en veel moest hoesten, maar nu zit het alleen nog in de bijholten en de buis van Eustachius.

Wat kunnen we hier aan doen? Ik vind dit niet echt gezond…

Ga eens bij de huisarts langs want als hij altijd maar verkouden is, lijkt me ook niet gezond.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Als de buis van eustachias vol zit moet hij ook dovig zijn en is niet goed voor zijn ontwikkeling, inderdaad zou ik eens langs de huisarts gaan.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Zeker een huisarts raadplegen, mocht je daar al geweest zijn en deze heeft niks ondernomen tot op heden zou ik alsnog blijven aandringen.

Hoi Sabouma,

Zijn er al eens allergie-testen gedaan?

Ik had zo rond mijn 16e ook een paar jaar aan een stuk een verstopte neus. Allergietest gedaan en toen bleek dat ik allergieën had.

Dus mogelijk is dat ook de moeite waard om eens naar te laten kijken.

Groetekes, Sje

ik zou ook ff de huisdokter raadplegen!!
heel veel succes ermee!!

liefs jessica, &

Kort, uit eigen ervaring, het komt helemaal goed, maar let op dat het geen chronische oorontsteking wordt. Mijn rechteroor is slecht geworden door verwaarloosde oorontstekingen, overigens niet doordat er op jonge leeftijd te weinig aandacht aan is besteed (pas op latere leeftijd). Maar het is wel iets om op te letten,

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Kort, uit eigen ervaring, het komt helemaal goed, maar let op dat het geen chronische oorontsteking wordt. Mijn rechteroor is slecht geworden door verwaarloosde oorontstekingen, overigens niet doordat er op jonge leeftijd te weinig aandacht aan is besteed (pas op latere leeftijd). Maar het is wel iets om op te letten,

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

ehmmmmmmmmmmm
pjoeter gaf foutmeldingen, en ik dus maar opnieuw posten…
dus geloof me, ik wilde maar 1 x posten

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Ik zou inderdaad even bij de huisarts langsgaan en eventueel naar de KNO-arts misschien moeten de amandelen wel geknipt worden.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hahaha Ik dacht ook meteen aan de amandelen.

Amandelen eruit!! Inderdaad!!
Ikzelf was vroeger altijd verkouden: snotteren, hoesten, keelpijn…Mijn dokter wilde in die tijd geen amandelen bij mij laten knippen. Ik heb ze nu dus nog steeds. Nou, ik ben ze liever kwijt dan rijk!!! Nog steeds ben ik Miss Verkouden!! ik wil het nu wel laten doen, maar het schijnt dat het bij volwassenen een veel intensievere ingreep is als bij kinderen…beetje bang dus.

Mijn oudste zoontje Thomas van 3, heeft zijn neusamandelen al niet meer, hij had steeds oorontsteking en keelontsteking, dus toen hebben ze ze er uit gehaald, toen hij toch al onder narcose moest voor buisjes. Nu gaat het heel goed met hem, en zijn klachten zijn er nog wel,maar wel in veel mindere mate. Hij heeft de hele ervaring heel goed opgevangen. Hij gaat nog steeds zonder angst naar de kno-arts in het ziekenhuis.( Mochten jullie wel beslissen dit te gaan doen, informeer dan in het ziekenhuis goed of papa/mama er bij mag zijn tijdens het onder narcose brengen en weer wakker worden! Niet alle ziekenhuizen laten dit toe, wat erg vervelend voor ouder en kind kan zijn!)

Succes met de snottebellen!! Groetjes Charon

hoi hoi…nou erg vervelend ja…nu heeft mijn nichtje dat ook gehad dus …altijd eigenlijk al sinds de geboorte snottebellen.
Regelmatig bij de doktor geweest ook…na de zoveelste keer bij huisarts geweest te zijn bleek dat haar neusamandelen eruit moesten,ze dachten ook aan allergie voor stof ,maar achteraf waren het dus die amandelen in haar neusje.Daarna nooit meer snottebellen…ja alleen met verkouden dan maar das normaal.veel succes groetjes mara …mama van MORENO