Amandelen eruit!! Inderdaad!!
Ikzelf was vroeger altijd verkouden: snotteren, hoesten, keelpijn…Mijn dokter wilde in die tijd geen amandelen bij mij laten knippen. Ik heb ze nu dus nog steeds. Nou, ik ben ze liever kwijt dan rijk!!! Nog steeds ben ik Miss Verkouden!! ik wil het nu wel laten doen, maar het schijnt dat het bij volwassenen een veel intensievere ingreep is als bij kinderen…beetje bang dus.
Mijn oudste zoontje Thomas van 3, heeft zijn neusamandelen al niet meer, hij had steeds oorontsteking en keelontsteking, dus toen hebben ze ze er uit gehaald, toen hij toch al onder narcose moest voor buisjes. Nu gaat het heel goed met hem, en zijn klachten zijn er nog wel,maar wel in veel mindere mate. Hij heeft de hele ervaring heel goed opgevangen. Hij gaat nog steeds zonder angst naar de kno-arts in het ziekenhuis.( Mochten jullie wel beslissen dit te gaan doen, informeer dan in het ziekenhuis goed of papa/mama er bij mag zijn tijdens het onder narcose brengen en weer wakker worden! Niet alle ziekenhuizen laten dit toe, wat erg vervelend voor ouder en kind kan zijn!)
Succes met de snottebellen!! Groetjes Charon