Jullie zullen het natuurlijk ook warm hebben
En de kindjes ook
Ik zit dus echt ff op een bui regen te wachten
Beetje afkoeling en dan wel weer de zon hoor maar niet zo heet als vandaag
Hoe is het weer bij jullie?
Hier in brabant( etten-leur) zie ik wel wat wolken
Het best wel erg warm is
Hier al sinds het middaguur sluierbewolking, af en toe staat er wat wind maar voor middernacht krijgen we geen drup regen. Het is wel in aantocht.
Zie www.buienradar.nl
Daar kun je het heel mooi volgen. Je kunt zelfs op bepaalde plaatsen (voornamelijk grotere steden) klikken en dan krijg je nog gedetailleerder te zien hoe het daar op dat moment met de regen is.
Wij zitten niet al te ver van jullie vandaan Heleen, (midden-Brabant) dus we krijgen ongeveer tegelijkertijd regen.
Ik ben wel heel blij dat we voorlopig even van die hitte verlost zijn. Ik kan er echt niet tegen. Door mijn lichte huid en mijn rossige haar ben ik vroeger zoveel mogelijk uit de zon gehouden dus ik heb het idee dat ik er gewoon nooit echt aan gewend ben om in die hitte gewoon door te leven.
Groetekes, Sje
Hier is het ook nog erg warm!
Heb nog nooit zovaak gezwommen.
Het mag wel iets minder hoor.
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob
" border=0>
Ik was de laatste dagen ook letterlijk wat misselijk van het warme weer. Vind er niks aan zo heet. Ik zit via buienradar de regen onze kant op te kijken!
Groetekes, Sje
gister was het hier in het noorden benauwd!! en af een toe een beetje sluierbewolking maar voor de rest de volle zon in de schaduw was het 32 graden.
dus heb bijna de hele middag in het zwembad gelegen.
en s’avond maar geen regen, maar rond een uur of 5 vanacht regen en onweer.
nu bewolkt en lekker koel, heerlijk even.
Groetjes Marianne mama van Ruben
Hier schijnt de zon alweer. Bjek! Had gehoopt de hele ochtend alles lekker tegen elkaar open te kunnen zetten bij bewolkt en regenachtig weer, maar we komen de rest van de dag al niet meer onder die zon uit. Ik ben het echt zo zat.
Groetekes, Sje
Hier ook de zon
Maar het is uit de zon wel lekker
Beter dan gisteren
Maar in huis is het nog zoooooooooooo warm bah
gisteren hier ook erg warm bah was niet normaal,
vandaag veel wind en zonnig had ook een buitje regen verwacht maar helaas!
Heb wel lekker alles open kunnen zetten vandaag en laat maar waaien!
Maar de hitte zit nog binnen.
Bah maar wel beter als gisteren.
Morgen wordt er regen voorspelt.
groetjes Gytha
Vanochtend heb ik de boel hier met de airco op 24 graden gekregen. Zet je het ding paar uur uit en floep voor je het weet is het alsnog weer 25,5 graad. Die warmte zit gewoon overal. Trek je een keukenkastje open en de warmte komt eruit.
Hopen dat de paar koele dagen die we in het vooruitzicht hebben wat meer koelte in huis brengen.
Groetekes, Sje
Hier in Drenthe is het op dit moment wel uit te houden, 23 graden en een beetje bewolkt. Gisteren heeft het hier geplenst!! Dat heeft wel gescheeld.
Binnen is het op dit moment 25 graden. Niet al te koud, maar wel redelijk uit te houden. Op de slaapkamer hebben we een ventilator aan het plafond. Dat scheelt als een slok op een borrel!! Airco is mij te duur, ze zeiden vandaag op het nieuws dat een jaar de airco in de zomer aan, de een gezin de was kan draaien! Dat is best veel! Mij een beetje te veel, al is het wel heerlijk.
We zijn een keer op Curacao op vakantie geweest en daar is het echt niet uit te houden zonder airco. We hadden deze alleen aan in de slaapkamer 's nachts, maar zonder kan echt niet daar! Maar ja, om Coracao met Nerderland te vergelijken…!
Mmm, een beetje een lang verhaal!
Wij hebben de airco niet zomaar voor elk zonnestraaltje aan. Alleen als het echt niet te houden is in huis. Denk dat-ie in de afgelopen week bij elkaar een paar uurtjes aangestaan heeft.
Woon jij in Drenthe? Zijn wij net 2 weken op vakantie geweest! Net onder Emmen zaten we. Had ik wel even een bakkie bij je kunnen komen doen!
Groetekes, Sje
Natuurlijk kon je een kopje koffie komen drinken!! Wij wonen net onder Assen, dus best kans dat je over de snelweg, bijna ons huis had kunnen zien liggen (een beetje overdreven, maar wat maakt dat !).
De volgende keer geef je maar een gil en kom maar gezellig een bakkie halen!
ja wij hebben een heerlijk weekend in slagharen gehad .het weer was prima
heerlijk tussen de bossen .was goed uit te houden .en nu de was weg werken hahahaha hopenlijk kan ik dat ook buiten drogen een was is al klaar .dus mijn hoor je niet klagen hoor ahahahahha
groetjes marielle mama van tanja
quote:
Natuurlijk kon je een kopje koffie komen drinken!! Wij wonen net onder Assen, dus best kans dat je over de snelweg, bijna ons huis had kunnen zien liggen (een beetje overdreven, maar wat maakt dat!).
De volgende keer geef je maar een gil en kom maar gezellig een bakkie halen!
Mocht ik nog eens in Drenthe komen dan geef ik je vooraf een seintje!
Groetekes, Sje