De wond genas bij mij redelijk goed.
Maar voordat ik me weer fit voelde!!
Pffff, dat heeft echt weeeeeken geduurd.
Ik weet nog dat mijn moeder jarig was, toen was Stephan 5 weken oud en heb ik voor het eerst een wat groter stukje buiten gelopen (ongeveer 10 minuten naar hun huis toe)
Nou echt, ik ging zowat van mn graad onderweg en kwam letterlijk lijkwit aan daar.
En terwijl anderen al 1 dag na de keizersnede naast hun bed op een stoel zaten, heb ik 6 dagen na de keizersnede voor mijn gevoel maar nét de autorit overleefd (en die duurde maar 5 minuutjes)
Maar ik had wel het nadeel dat ik veel bloed verloren had (mijn hb was 4,6) en ik heb dus 3 zakken bloed gekregen.
Maar dat schijnt dan ff te duren voordat het weer helemaal “op peil” is.
Dus daar was ik ook nog wat dizzy en slap door.
En ik had nog steeds een vrij hoge bloeddruk (door de zwangerschapsvergiftiging) wat ook in z’n nadeel werkte natuurlijk.
Maarre…iedereen is verschillend hoor.
Want nu met Kaya heb ik een “normale” bevalling gehad, en toch ben ik nog vrij lang dizzy en slap geweest.
De kraamhulp schrok bijv. elke keer van mijn hoge polsslag, maar dacht uiteindelijk dat ik van nature een hoge polsslag had.
Op de laatste dag (ik had 10 dagen kraamhulp) was mijn polsslag wél lager ![]()
Oftewel: mijn polsslag is de eerste week gewoon heel hoog geweest nog.
Ik had steeds zoiets van: jee…die en die liep 5 dagen na de bevalling alweer over de markt…en die en die bracht 6 dagen na de bevalling alweer haar kind naar school…
Maar ik ben maar gestopt met vergelijken ![]()
Ik hoop dat je je gauw wat fitter voelt meis!
Neem in ieder geval je tijd en forceer niks!
(ik hoop trouwens dat je je door mijn lange bericht heen hebt kunnen worstelen
)
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya