Ben ik nou de enige die zich hier groen en geel aan ergert???!!
Mijn dochtertje slaapt aan de straatkant en op zich moet dit geen probleem zijn want we wonen in een 'rustige’buurt. maar… als zij op bed ligt erger ik me vaak groen en geel! Buurvrouw van 6 huizen verderop laat fifi uit en komt (net onder het raam van mijn dochter) de buurvrouw van 2 straten verder tegen die bruno uitlaat, en kakelen en lachen er vrolijk op los. honden blaffen tegen elkaar,je raadt het al, kind wakker.
5 minuten later, de buren vertrekken en laden de auto in, knal autodeur dicht, knal, andere autodeur dicht, boem de koffer ook goed dicht, juist, weer kind wakker…
kwartier later, 2 straten verder zijn ze aan het bouwen, grote hijskraan en vrachtwagen komen voorbij gekletterd, ja hoor, weer kind wakker.
10 minuten later komt de ijscoman voorbij en die stop, natuurlij, ook weer net onder haar raam… etc etc…
kortom, geluiden van alledag, maar op een of andere manier is het dus heel erg rumoerig in deze 'rustige’buurt. Mijn vriend zegt dat ze hier echt aan moet wennen en dat is natuurlijk ook zo, maar ze wordt er echt wakker van en is inmiddels toch al bijna acht maanden. Heel vervelend en ga me er echt aan ergeren. ben haast in staat om bijv aan die ijscoman te vragen om 100 meter verder te gaan staan! haha
mama1980