Hallo allemaal,
Eind juni is mijn dochtertje geboren en sinds haar geboorte heeft ze het e.e.a. meegemaakt. Helaas heeft ze geen makkelijke/goede start gemaakt. Sinds haar geboorte huilt/krijst ze heel erg veel en slaapt ze bijna niet op een paar hazeslaapjes na. Ik heb van alles geprobeerd, ze is opgenomen geweest in het ziekenhuis, staat onder behandeling bij de kinderarts vanwege reflux. Nu krijgt ze medicijnen voor de reflux nexium en moltilium (hier zijn we meegestopt, omdat deze niet werkte). Ik merk alleen niet dat het spugen minder wordt het lijkt juist te verergeren. Ik ben sinds kort ook begonnen met het Koemelkvrij dieet, om Koemelkallergie uit te sluiten, maar ik zie nog steeds geen verbetering.
Ondanks alles blijft ze heel onrustig en slaapt ze erg slecht. Het inslaap krijgen kost superveel moeite en als ze eenmaal slaapt is ze ook zo weer wakker. Ik heb geprobeerd om haar in te bakeren, aan de borst in slaap te krijgen, heen en weer wiegen, laten huilen noem het maar op, maar alle 'hulpmiddelen’hebben voor even effect.
Ik heb het gevoel dat ik alles heb geprobeerd/ heb uitgesloten en ik ben nu ook de wanhoop nabij. Wat is er toch aan de hand met mijn kleine meid. Is er iemand op dit forum die het herkent?
Btw. ik ben ook al bij een osteopaat geweest, maar dat heeft ook niet geholpen.
Een bezorgde moeder