Hema eend gezocht!


#1

Hema-eend, witte eend met gele voeten en gele snavel. Ca 17 cm lang en heeeeeel zacht. Er zitten van die wat zwaardere korrels in z'n achterwerk zodattie rechtop kan zitten.

Hallo,

mijn neefje van anderhalf is afgelopen zaterdag zijn Eend verloren. Dit was nr 3 en nu hebben we geen reserve-eenden meer. Hij heeft de eerste eend bij z'n geboorte van mij gekregen en samen met Schaap is Eend een van de belangrijkste dingen bij het slapen gaan of bij groot verdriet. Ik heb de eend ongeveer 2.5 jaar geleden bij de Hema gekocht. Wie kan ons helpen aan één of het liefst meerdere exemplaren.  Ze zijn in twee maten gemaakt, 12 en 17 cm.  Het liefste willen we die grote van 17 cm, maar als iemand er eentje heeft van 12 cm is dat ook te proberen natuurlijk!


#2

Hoi mijn zoontje heeft ook zo'n soort eendje, ook heeel erg zacht alleen iets ander kleurtje snavel en voetjes en deze heb ik afgelopen jaar bij prenatal gekocht, ze hebben zo nog steeds. Tis echt bijna dezelfde als ik die foto zo zie. Misschien is het wat.

Succes


#3

Hoi,

Lastig zeg, ik kan je hier echter niet aan helpen.

Succes verder,

Groet Vanessa mama van Senna.