HEMA 1+1 gratis

Zat net op de site van de hema en zag dat ze nu op alle kleding 1+1 actie hebben.
Heb wel meerdere bestellingen gedaan omdat het naar mijn idee niet helemaal goed ging met het berekenen. Je kunt het in de winkel laten bezorgen en dan heb je geen verzendkosten.

Ik zag het gisteren. Vond alleen dat er niet echt meer leuke dingen bij zaten Die heb jij natuurlijk allemaal besteld

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik heb bijna alles gekocht hah. Paar t-shirts en witte shirts voor onder een blouse of vest. Oh ja en voor beide nog een jas/vest makkelijk met het mooie weer en dan 2 voor 18 euro is toch geen geld.

Ik ben gisteren en vandaag ook helemaal los gegaan haha.
WEl alles in delen betaald, je krijgt het goedkoopste artikel gratis maar ja, als je twee dingen van 20.- hebt en 2 dingen van 12.-
Ach ja, daar ben ik nederlander voor toch? :smiley:

Hhahahha geweldig, een vrouw naar mijn hart! hihihih

Viel me wel op dat er weinig geschikte maten tussen zaten … dus heb uiteindelijk niets gekocht! Wel een leuke actie …

Haha ja ja ben een echte Nederlander op dit gebied, Als ik €20 kan verdienen…kan ik weer wat anders voor kopen haha (eigen belang)
Maar als je een beetje de sites bij langs gaat kun je een hoop verdienen. Heb laatst ook leuke zomer kleertjes besteld wat in de uitverkoop was. We zijn ze straks toch nodig en vooral Marijn zit niet meer in de fase dat ze ineen keer een maat ontgroeid zijn. Hij zit nu in 110 soms 116 en ik heb 116 besteld dus daar ga ik zeker lang van genieten. En anders schiet Dion er zo in. Heerlijk als Marijn bovenkleding niet meer past, past Dion er zo weer in en zit het hem weer als gegoten.
Persoonlijk heb ik hekel aan kleding wat net of te klein is. Te groot hou ik ook niet van trouwens maar soms ontkom je daar niet altijd aan.

Is dat alleen op de website of ook in de winkels?

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Ook in de winkels!

Ik heb eerder deze week al 2 rokjes gekocht en net weer een rokje en een leuk wit tuniek-hemd voor de zomer.

Groetekes, Sje

En nog een voordeel we houden geld over voor…nog meer kleren haha

Ik reken altijd in aantal vuilniszakken.

Elke keer voordat de uitverkoop begint, screen ik mijn kast op dingen die ik niet meer draag. Die gaan in vuilniszakken en dan gaan die zakken naar een vriendin met puberdochters. Die vinden het heerlijk om daar nog in te snuffelen. Daarna gaat de rest naar familie van hun. Die kleren gaan dus een prima 2e ronde krijgen!

Voor de grap zeg ik altijd dat ik in de uitverkoop net zoveel kleding mag kopen als eruit is gegaan. Dus dat is dit keer 2 vuilniszakken!

Groetekes, Sje