Helup


#1

Hallo,
Mijn kleine van zes maanden wil niet alleen spelen als hij wakker is geworden.
Dit is erg vervelend want ik kan niks doen schoonmaken ofzo.
Hij wil niet alleen in de box liggen of op een speelkleed op de grond.
Hij wil alleen maar dat er met hem gespeeld wordt.
Ik heb hem ook al gewoon laten huilen, niks helpt.
hij slaapt ook maar drie uurtjes per dag dus tussendoor ben ik continu met hem bezig.
hij is al een week opgenomen geweest in het ziekenhuis omdat hij een huilbaby was, en daar bleek hij last van reflux te hebben ( dat zijn maagklepje niet goed werkt dus maagzuur loopt terug )
daar krijgt hij medicijnen voor ze zijn van de week weer verhoogd maar geen resultaat wie heeft hier ervaring mee en weet hier tips voor please ik ben momenteel hopeloos. 
 


#2

Ik denk dat je via het forum sneller een reactie krijgt. Misschien is er via de zoekfunctie op ikkeben al wat over te vinden.

Succes

 


#3

Hallo, ook mijn zoontje heeft reflux gehad en heeft een jaar lang medicijnen geslikt en is nu overal vanaf omdat hij nu alleen nog maar vaste voeding eet die niet meer terug de slokdarm in kan lopen en op het moment dat je kindje zelf kan gaan zitten hoop ik ook dat de klachten verminderen. Je mag er inderdaad vanuit gaan dat hij erge pijn heeft als hij ligt. Wij hebben toentertijd het hoofdeinde van het bedje verhoogd ,zodat hij niet te plat lag. Ook ben ik met hem naar een osteopaat geweest die hem behandeld heeft en eerlijk waar, ook dat heeft fantastisch geholpen, hij kreunde en kermde minder en was een stuk meer ontspannen. heel veel succes! Groetjes Angela