Helpt zetpil bij bacteriele infectie in de ogen?

hallo, even een vraagje charissa heeft een baceriele infectie en geeft aan dat het pijn doet, nu heb ik wel eens gehoord dat ze dat kunnen verwarren met jeuk op 3 jarige leeftijd.Zou ik haar een zetpil kunnen geven voor de nacht ze draait keert en gilt het af en toe uit. En haar gezicht zit er echt letterlijk onder en is nog eens erg besmettelijk.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker

Hoi Brenda,

Een zetpil is volgens mij pijnstillend, het zal de pijn wegnemen, maar werkt niet genezend. Het beste kan je bij de dokter even een (antibiotica) zalfje halen, want zo’n bacteriele infectie kan heel hardnekkig zijn. Bovendien kan ze ook anderen besmetten.

Groetjes,

jantje

Nee, heeft zetpil geen zin. Morgen even de huisarts bellen voor een oogzalfje. Is het binnen een paar dagen helemaal over. Fucithalmin heet dat zalfje geloof ik.

Groetekes, Sje

Ik ben al bij de arts geweest maar, ik twijfel of ze pijn heeft. Ze is zo onrustig en het schoonmaken is een strijd. Ik heb ook geprobeerd om uit te leggen dat een koud washandje helpt(gekookt water natuurlijk) maar dat wil ze ook niet. Het zalfje heet chlooramfenicol,dat ik heb gekregen.

Kan goed hoor dat ze jeuk en pijn verwart. Als het goed is werkt zo’n zalfje snel en is ze in elk geval snel van de jeuk af. Alle beterschap voor de kleine meid.

Groetekes, Sje

dank je wel sje, laten we hopen dat het snel werkt. Weer een gebroken nacht pfff en ben al zo moe. En de kleine meid ook door de spanningen van sinterklaas en het verhuizen.

Komt wel heel veel tegelijk voor die arme kleine meid.

Groetekes, Sje