Helppppppp

Heb ik dus weer, ik ga naar de tandarts vanochtend, verdoofd want gaatje aan beide kanten (voor het eerst in mijn leven) Ik kom thuis, en had al hoofdpijn maar werd telkens erger dus pijnstiller genomen. Na een paar uur keek ik in de spiegel whaaaaaaaaaaaa wie is dat??? hele dikke wang en ook bij mijn oog dik. Afijn, Paul komt thuis en kijkt ernaar, en die schrikt zich de jan touwtjes, heb ik een halfzijdige aangezichtsverlamming! Helppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Er schijnt een zenuw te zijn geraakt bij het verdoven, moet morgenochtend vroeg naar de tandarts, ik baal echt enorm…

Ik weet dat dit niks met kids te maken heeft, maar heeft iemand dit weleens gehad??? en gaat dit over???

Liefs, Els

Gewijzigd door - Els op 11 Feb 2002 17:49:23

nee ben nog nooit verdoofd bij de tandarts.

maar wil je wel sterkte wensen

groetjes bianca

phoe hee, het gaat alweer ietsje beter, het trekt weg, mijn ene mondhoek hangt er niet meer bij, en mijn oog ook niet…

Raar hoor, wist niet dat dit kon, maar verdoving moest wel, was heeeeel diep gaatje…

Liefs, Els

ik heb wel een keer zoiets meegemaakt,
na het behandelen van een gaatje in mij kies, had ik na 48 uur nog steeds geen gevoel in mijn linker helft van mijn gezicht.

Mijn hoofd voelde net een ballon, wat elk moment kon knallen…

Wat bleek nu?
Ik had iets te veel verdoving gekregen,

De volgende behandeling weer precies hetzelfde, ik kan er gewoon niet tegen.

Dus hier gaat nu alles zonder verdoving.

Succes
en hopelijk is je wang snel minder dik.

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

het schijnt dat er een zenuw is geraakt waardoor mijn gezicht dus half verlamd was, kan ook mijn lippen niet tuiten of goed drinken erg raar…
Zal eens vragen of het ligt aan teveel verdoving maar ik dacht van niet

Liefs, Els

Arno heeft ook altijd een dik, en vervormd gezicht als hij verdovimg heeft gehad bij de tandarts, maar het trekt wel altijd snel weg…
Hoe is het nu?

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi