Helpppppp

doet het ff zo word misschien sneller gelezen hahaha maare wij gaan vrijdg tot maandag naar duitsland,zoals het erna uit ziet leg er aardig wat sneeuw.

maar nu word ons aangeraden om iig skibroeken te dragen,ook voor de kou en niet dat je steeds naar binnen moet om droge kleren aan te doen…

voor de kids dachten we nou een weekend we doen maar regenbroek aan,maarja nu ga ik toch wel twijfelen

wat zullen jullie doen,zit nu echt tegen me zelf halen niet halen halen niet halen

wha word gek van mezelf

halen, bij de bristol of etc…

groetjes Kim, mama van

en

of als je bij hengelo oldenzaal de grens overgaat effe stoppen bij kim en een overalletje maatje 116 ophalen en 2 skibroeken voor jullie zelf

groetjes Kim, mama van

en

Haha, moet ff lachen om Kim’s laatste berichtje

Ik zou wel skibroeken meenemen als ik jou was.

Groetjes, mamma van Stephan

ben toch maar op jacht gegaan,belde hans ff verteld hij zo halen gewoon…ben geslaagd bij piet kerkhof alleen voor ons niet maar hier bij perry en bakker hadden ze nog wel aardig wat,dus ga ik morgen maar ff neuzen nog.

ene kim wij gaan richting arnhem en dan ouberhousen dus helaas niet langs jou anders had ikwel ff aan gewipt ervoor

ja dacht ik al maar je weet maar nooit… enne de koffie was klaar geweest en de ski-outfits ook

groetjes Kim, mama van

en

had wel weer gezellie geweest hahah,ach wie weet ga ik wel weer naar k3 weet nu de weg

ja ze zijn er weer binnenkort

groetjes Kim, mama van

en

ja 23 en 24 april,maar wacht wel tot ze in de buurt van gouda zijn vond het me toch een end rijden pfffffffffff

dus maar weer tijd voor meeting hoor hahahaha

ja ik ga ook niet hoor 23 euro per persoon… leuke prijzen geen wonder dat de dames miljonair zijn

groetjes Kim, mama van

en