Helpppppp

tijdje terug zo rond december stond er dacht ik bij wist je dat een link naar een park in enkhuizen met een link er naar toe.

het was net als de efteling dacht dat els of tries hem had geplaatst,maar ik an hem niet meer vinden hier

maar we willen er 2e paasdag waarschijnlijk heen

dus wie help me

groetjes bianca

www.sprookjeswonderland.nl

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

je bent een schat

die zocht ik inderdaad
bedankt he

groetjes bianca

Graag gedaan hoor , je doet al zoveel voor mij!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Sprookjeswonderland is vlak bij ons in de buurt (we hoeven alleen de dijk maar over) en het is echt een aanrader voor iedereen met kleine kids!! Het is echt hartstikke leuk, al die kleine kabouterhuisjes en een lekkere grote speeltuin! We zijn er een paar keer met de tweeling van Peter geweest en binnenkort gaan we er voor het eerst met Stephan heen.
Ben zo benieuwd hoe hij dat vind!!

Veel plezier, Bianca (die andere Bianca natuurlijk, hahaha)!!

Groetjes, Bianca

Wij wonen in zeeland en hebben niet veel in de buurt helaas. Alleen toversluis, maar ook dat is (zelfs door de nieuwe tunnel) nog een uur rijden.
Vorige zomer met shannen naar de efteling geweest, ze was niet uit het sprookjesbos te krijgen en nu gaan we volgende maand met haar naar Plopsaland. Dat zal ze ook wel helemaal geweldig vinden denk ik. Ze is namelijk helemaal wild van kabouter plop en k3 en piet piraat enz… en dat is daar allemaal te vinden als ik zo de verhalen mag geloven.

Christa