Helppppp

kaitlyn haar witte esprit vest is bij haar roze dekbed gekomen en ja jullie raden het vast wel,er zit nu een hele roze gloed door haar vest…

hoe krijg ik haar vest weer wit whaaaaaaaa
hij is net nieuw

helppppppppp

iemand heeft vast wel een tip,of grootmoeders middeltje ervoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Een nachtje in de bleek zetten, verdund natuurlijk!
Of anders in de biotex.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ja, je hebt mazzel dat het om een WIT vestje gaat.
Inderdaad in de bleek doen

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Uhm ik zou geen bleek doen daar kan zo’n vestje nl poreus van worden, ik zou naar de drogist rennen en even ‘echfa wit’ kopen, dat werkt perfect!

Gewoon even laten staan en klaar is het!

Echt ik had ooit een rose was en die werd echt weer wit…

Groetjes Nathalie & Co

vergat erbij te zetten dat het vestje met die plakletters erop zit en dan in roze/blauw over heel de breedte,dus maar niet bleken anders zie ik esprit wegdrijven hihiihih

ga zo ff drogist om te kijken

Bianca,Dylan & Kaitlyn

En bianca?? Is het gelukt met de drogist?

Groetjes Nathalie & Co

ik heb dat spul gekocht dat echfa wit en moest wel kort doen ivm die plakletters

dus vanmiddag ff doen,dus ben benieuwd,hoop dat het weg trek

als ze het aanheeft ziet je ehet niet,maar met een valse licht erop dan zie je roze gloed

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoi Bianca,

Grote kans dat de roze verf helemaal niet zo sterk gehecht is aan het witte vestje. Kan goed zijn als je het nog een keertje wast met een witte was, dat heel de roze kleur weg is. Heb ik ook een keertje gehad met iets wits.

Dus dat zou ik eerst proberen voordat je allerlei spul in huis gaat halen om te ontkleuren.

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)